Gå til innhold
Hundesonen.no

Regndress, fungerer det greit?


Recommended Posts

Hehe, det var jo noen andre her som likte sin Hurtta da, hehe :) Det er mulig den er litt for stor til mine, at det er derfor de feks blir møkkete på innsiden av lårene, men mine drar med seg så mye gjørme i faner på frambein og hale at de må dusjes uansett (ihvertfall på de verste dagene).

Men det kan jo hende det er noe for deg og dine hunder? :) For oss ble dusjen et bedre alternativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du? Kan jeg spørre hvor lang tid du bruker på å blåse en Schæfer etter tur (uten dusj først)??

Den korte bruker jeg ca 10 min på, og den lange bruker jeg vel drøye 20 min. Da har jeg bare blåst dem tørre i buksene og hunder maven og halene. Resten bruker jeg håndkle på, men har de vært ute i regnvær og er våte til skinnet bruker jeg vel 20 min på den korte og 45 min på den lange...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar denne opp igjen: Kan noen hjelpe meg med å finne en tynn regndress som passer til schæfer (ja innrømmer det, hun skal få regndress, jeg har begrenset med lyst til å bade og dusje henne hver dag, dessuten er det ikke bra for pelsen)

Hun er 70 cm lang i ryggen og bruker vel ca 40 i halsbånd

Cosipet-dress! Sverget til min i åtte år nå. Funker som tusan til pelsmonsteret mitt. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosipet-dress! Sverget til min i åtte år nå. Funker som tusan til pelsmonsteret mitt. :)

Fantastisk! Jeg søkte og fant de dressene, men ble sittende og ser på andre kjekke ting. Ser for meg dette som perfekt:http://www.seapets.co.uk/products/dog-supplies/dog-beds/soft-dog-beds/cosipet-dog-beds/toughpad-and-dribags-by-cosipet/dribag-size-1-blue.html :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Jeg søkte og fant de dressene, men ble sittende og ser på andre kjekke ting. Ser for meg dette som perfekt:http://www.seapets.co.uk/products/dog-supplies/dog-beds/soft-dog-beds/cosipet-dog-beds/toughpad-and-dribags-by-cosipet/dribag-size-1-blue.html :lol:

Åh gosj, ja den gjør selv en verdig snuser riktig så yndig *ler* Jeg har også funnet mye fint altså

http://www.ebay.com/itm/New-Color-Beautiful-Girl-Hooded-Waterproof-Raincoat-For-Small-Big-Dog-/130829110364?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item1e7605cc5c

En schæfers følelse av å være tøff forsvinner totalt! Stakkars Nix *ler*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Anbefales ikke til hunder av samme type pels (les: hår) som min Havanais iallefall.

En eneste gang ble den brukt, han var nybadet kvelden før, totalt flokefri, etpar timer ute på tur i duskeregn og sølepytter og han endte opp med de grusomste tovene jeg noen gang har sett, hadde noen sett han i den tilstanden pelsen så ut etter dette hadde de trodd han ble vanskjøttet. :lol: (Men han ble samme kveld klippet til skinnet på labbene, var helt nødvendig).

PS: Søle i seg selv lager ikke sånne tover, var kombinasjon av regntøystoffet som gnisset mot den våte "ullen" og møkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...