Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass til en spesiell kar!


Evelzz
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg egentlig greit pass til Fjeuroen når jeg reiser altså, men bare kom til å tenke på at det hadde vært knall å ha en reserveløsning (eller kanskje en løsning som fungerer enda bedre) hvis/om/men osv...!

Euro er 3,5 år gammel, kastrert, superpen ( :heart: ) og fantastisk snill og grei med alt av både hunder og folk som han kjenner,

Greien er at han absolutt ikke alltid er like begeistret over folk han ikke kjenner. Menn som kommer brått på takler han ikke alt for bra, og han er heller ikke begeistret for unger han ikke kjenner. Dog går folk inn i "kjenner"-kategorien veldig fort, så lenge de har vett og fornuft til å overse ham i et par sekunder før de klå på ham. Han er av den typen hund som man bare hiver inn på et rom hvis det kommer stort besøk eller folk man ikke gidder/har tid til å introdusere han skikkelig for.

Poenget er at han ikke er en sånn hund som man bare hiver bort til naboen i noen uker liksom. Han trenger å være hos noen som har både peiling og erfaring med hunder med litt issues.

Betaler 1500 kroner uken, og står selvfølgelig for foret hans selv. Vi bor i Bergen, men det er ikke noe problem å reise østover hvis en eller annen flink snilling kan stille opp og hjelpe til hvis og når det trengs!

_DSC8737.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er det snakk om og når?

Det er ikke snakk om noe NÅ liksom, det er mer om man evt. kan organisere noe de gangene jeg får for meg at jeg vil/må ut på tur. Har som sagt bra pass sånn egentlig, men det hadde vært gull om jeg kunne hatt en løsning sånn i tillegg.

Som jeg skrev, så er det ikke sånn at jeg bare sender ham til en venninne hvis jeg skal vekk i en uke, så det er greit å ha et lite nett når det trengs :) Å ha litt special needs hund og samtidig være den mest reisesyke i verden, er litt komplisert til tider :P

Ååhh jeg vil. Han er så vakker og virker så kuuul! :w00t: Hva søren bor jeg i trondheim for da, liksom :angry:

Lover deg, han er en av verdens kuleste! Han er den typen hund som hadde gått gjennom ild og vann for de han er glad i, og han er en sånn som man blir glad i hele kroppen av når han sukker fornøyd på sofaen. Jeg er oppriktig forelsket i den prikkete dusten :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om noe NÅ liksom, det er mer om man evt. kan organisere noe de gangene jeg får for meg at jeg vil/må ut på tur. Har som sagt bra pass sånn egentlig, men det hadde vært gull om jeg kunne hatt en løsning sånn i tillegg.

Som jeg skrev, så er det ikke sånn at jeg bare sender ham til en venninne hvis jeg skal vekk i en uke, så det er greit å ha et lite nett når det trengs :) Å ha litt special needs hund og samtidig være den mest reisesyke i verden, er litt komplisert til tider :P

Lover deg, han er en av verdens kuleste! Han er den typen hund som hadde gått gjennom ild og vann for de han er glad i, og han er en sånn som man blir glad i hele kroppen av når han sukker fornøyd på sofaen. Jeg er oppriktig forelsket i den prikkete dusten :wub:

Det tror jeg på! Han ser sånn ut på bildene :wub: Aaw, jeg er litt forelska i den hunden din kjenner jeg, selv om jeg ikke har møtt han :lol::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger dere alle sammen :wub:

Det tror jeg på! Han ser sånn ut på bildene :wub: Aaw, jeg er litt forelska i den hunden din kjenner jeg, selv om jeg ikke har møtt han :lol::wub:

Du er herlig! :D Han er akkurat så herlig som du tror, lover ;) Tror vi skal oppom trønderbarter i sommer, daaa vil vi hilse på! :D

Jeg kan sikkert hjelpe til hvis det blir krise :)

Men det blir ikke noe soving i sofan eller noe slikt :P

Tusen takk, snille du! :D Er ingen kriser på gang enda altså, men de kommer nok! :lol:

Skal ta en alvorsprat med ham ang. sofaen. Lover. Han går ikke i sofaen hos mamma da, men.... Det er vel ca. bare der han kan holdes unna :icon_redface: Han er så søt og sånt, vet du! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, snille du! :D Er ingen kriser på gang enda altså, men de kommer nok! :lol:

Skal ta en alvorsprat med ham ang. sofaen. Lover. Han går ikke i sofaen hos mamma da, men.... Det er vel ca. bare der han kan holdes unna :icon_redface: Han er så søt og sånt, vet du! Haha!

:lol: Han kommer nok fort inn i "naziregimet" her i huset shø :P Her hjelper det ikke å være søt :P hehe

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger dere alle sammen :wub:

Du er herlig! :D Han er akkurat så herlig som du tror, lover ;) Tror vi skal oppom trønderbarter i sommer, daaa vil vi hilse på! :D

Tusen takk, snille du! :D Er ingen kriser på gang enda altså, men de kommer nok! :lol:

Skal ta en alvorsprat med ham ang. sofaen. Lover. Han går ikke i sofaen hos mamma da, men.... Det er vel ca. bare der han kan holdes unna :icon_redface: Han er så søt og sånt, vet du! Haha!

Jaaaa! :D :D :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skulle ønske jeg bodde alene (ikke i liten leil med 2 andre småallergiske tupper). Jeg kunne virkelig tenkt meg å passe euro, jeg er jo så nysgjerrig på rasen! Når jeg flytter ut, DA kan jeg passe euro jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han går overens med pelsen min, kan jeg vaere behjelpelig med pass :) Jeg bor alene, og pleier ikke ha besøk i tide og utide. Har tidligere delt leilighet med en rottis som ikke var veldig begeistret for fremmede, så har erfaring med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...