HHC Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Hjemmesiden laget i nytt program, fortsatt noen feil her og der som må rettes på underveis ser jeg - men kom gjerne med tilbakemeldinger :-) Link (Og nei, engelsken er ikke noe å skryte av ser jeg....) Siter
soelvd Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Super hjemmeside! Kjapp å bruke, enkel, oversiktlig. Det er sikkert ikke noe du kan gjøre noe med, men jeg la meg alltid irritere over galleriene på sånne hjemmesider, at man må klikke på hvert enkelt bilde for å se de store i stede for å kunne bla bortover, om du skjønner. Siter
HHC Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2012 Super hjemmeside! Kjapp å bruke, enkel, oversiktlig. Det er sikkert ikke noe du kan gjøre noe med, men jeg la meg alltid irritere over galleriene på sånne hjemmesider, at man må klikke på hvert enkelt bilde for å se de store i stede for å kunne bla bortover, om du skjønner. Jeg prøver å få bildene litt større i selve galleriet så ikke du må klikke på dem for å se, kun hvis du virkelig vil ha det i bedre oppløsning - om du skjønner Bildeteksten forsvinner nemlig når du klikker dem store også, er på saken Siter
HHC Skrevet 3. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Ingen flere som har tilbakemeldinger? Har sett et par skriveleifer, men prøver å huske å ta dem når jeg først er inne. Men tar gjerne i mot tilbakemeldinger utover det Siter
Recommended Posts