Gå til innhold
Hundesonen.no

Presentasjon:


Annegru
 Share

Recommended Posts

Kanskje jeg og skal presentere meg selv, da, selv om jeg har vært medlem her et par uker allerede.. :)

Jeg er en jente på 29 år som bor på Haslum i Bærum sammen min forlovede og vår dansk-svenske gårdshund Robert på snart 10 uker. Til hverdags er jeg prosjektleder i et entrepenørfirma, men ved arbeidsdagens slutt opererer jeg som musikkelsker, husmor, supertante, håndarbeidsfantast, moderat treningsentusiast og nå også bikkjegal :w00t:

Når Robert blir litt større tenker jeg vi skal prøve oss med litt agility for å se om han synes det er stas (forloveden er mentalt i gang med å bygge agility-bane i "skogholtet" nederst i hagen), og kanskje noe sporsøk om det er noe for ham. Ellers blir han nok en god turkammerat og musefanger (og hvis vi ikke får gjort noe med saken; en utmerket blomsterbedoppgraver) som vi kan ha det masse moro med i lang tid fremover :rofl:

Hilsen Anne

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! Jeg (som mange andre) glemmer å lese disse presentasjonstrådene, for vi blir jo kjent gjennom deltakelse på forumet, så ikke ta det så tungt hvis det ikke renner over med respons nå. :)

Og at han heter Robert... :wub: Har du lagd egen tråd? :)

Jeg har vel romstert rundt på forumet her en fjorten dagers tid og oppdaget denne kategorien først i dag :innocent: , så jeg antar at mange er som meg og ikke legger merke til det... :)

Robert har selvfølgelig fått skrytetråd, den er her: http://hundesonen.no/forum/topic/62218-lille-los-easy-robert/(håper jeg fikk til å linke riktig...)

Hilsen Anne

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...