Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei


Jaheira
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen. :twitch: Er ny her så vil presentere meg. Jeg er i dame bosatt i Haugesund. Har 3 barn, i alderen 2.5år, 7år og 16år. Sammen med oss bor det og 3 pusekatter. Vi skal nå få oss hund, og går nå å venter på svar om vi får overta ei tispe som blir 2år i Juli. Hadde besøk av hund og eieren i går. Etter at vi hadde pratet litt med eieren, fikk vi lov å ha hunden alene ett par timer for å bli bedre kjent med henne. Vi storkoste oss med henne den tiden vi fikk ha henne. :D

Hunden er fra før av vant til barn og katter. Kattene her i huset var nå ikke helt fornøyd med at en hund kom valsende inn hit, men regner med at det vil gå seg til etterhvert. :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Velkommen hit :flowers:

Så spennende! Hvordan rase/blanding er det dere skal overta?

Håper på flere oppdateringer og bilder når hun kommer i hus. :) Går seg som regel til angående katter med tilvenning.

Hadde selv 2 katter (hos min far som jeg på den tid var en del hos) da den gang valpen kom i hus, og det gikk over all forventning, selv med hun som har flydd på både rev, en Border Collie som kom i hagen, andre katter og en Setter godtok etterhvert den lille valpen uten noe trøbbel, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden som var her i går er ei Manchester Terrier tispe. Kjempe nydelig hund. Regner med å få svaret om vi blir de heldige i løpet av en dag og to. Men forsto det slik på eier at vi var veldig sterke kandiater. Blir det ikke henne, så får vi bare lete videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ventetiden er mer spennende enn hva både jeg og barna liker. Særlig jenta på 7år er utolmodig. :hyper: Hun prater ikke om noe annet enn hunden. Dog skal det sies at hun opptar tankene mine også fortiden. Følte at vi klikket kjempe flott sammen både vi og hunden. Hun føltes bare så rett for oss og vi for henne. Hun reagerte ikke i det heletatt når eieren lot henne bli hos oss mens han gikk. Jeg ble bare overfalt med mange våte hundenusser. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...