alisha Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Jeg får vel legge ut noen bilder av lille dalmis jenta mi også! Bladde igjennom gamle bilder og fant valpe bilder av Alisha, hun blir kalt for "Prikkeline" Hun var jo så søt <3 Og hun er det fremdeles <3 Alisha slår til søsteren sin i fjeset haha Dådyrøyne 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Skikkelig fin var hun 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Fine Alisha vi tåler flere bilder altså! Og av Ebbi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenslabb Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Helledussen så skjønn! Valpebildet var helt herlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 27. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Fine Alisha vi tåler flere bilder altså! Og av Ebbi! Skal komme med flere Og skal prøve få laget en egen til Ebbi også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Så utrolig søt! Flere bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 28. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Rotet i litt flere gamle bilder og... Jeg fant jeg fant! Alisha og en labrador, de var bestevenner da Alisha var valp Best friends! Foto: Anette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 28. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Fant enda flere bilder! Alisha og 2 marsvin jeg hadde før Alisha leker med ballen sin Alisha går tur med en aussie! Eller holder fast i halen til en aussie mente jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Alisha smiler ofte *glis* Alisha ligger med hode oppå Ebbi, snille med hverandre dem! Alisha i lek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 13. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Alisha på svømmetur :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Fine Alisha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Prikkedyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Alisha går tur med en aussie! Eller holder fast i halen til en aussie mente jeg Hihi, husker vi lo godt den gangen Alisha beit seg fast i halen til Jatzy! ! Alisha bare vakker og nett hun, vakre prikkehunden ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 15. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2012 Hihi, husker vi lo godt den gangen Alisha beit seg fast i halen til Jatzy! ! Alisha bare vakker og nett hun, vakre prikkehunden ! Hehe ja, og du fikk jo tatt et genialt bilde av det :-D Var skikkelig morsomt å ha bilde av det Alisha gjorde haha :-D Skjønne begge to, noen raringer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 22. Mars 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2018 (endret) . Endret 22. Mars 2018 av alisha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 22. Mars 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2018 (endret) En stund siden jeg har oppdatert her! Legger ved et par nye bilder Første bilde er av Santo, Alisha, Adela, Ebbi og Luna Og andre bilde av Alisha, hun har blitt 11 år nå Endret 22. Mars 2018 av alisha 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2018 Så morsomt bilde med hundene plassert annenhver etter rase ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 23. Mars 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2018 Ja det ble et fint bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 23. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2018 Stilig bilde. Liten, stor, liten, stor og liten ved siden av hverandre søte alle fem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 25. Mars 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2018 Ja det er en herlig gjeng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 20. August 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2018 Ny blogg med noen nye bilder:)http://vix.blogg.no/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 20. August 2018 Rapporter Share Skrevet 20. August 2018 Koselig å se Alisha og co igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts