Tini Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Jeg trenger anbefalinger av noen bra filmer! Jeg er film syk ♥ I need a good movie! Noen som har noen anbefalinger eller tips? Alle sjangere godtas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LadyBird86 Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 KLOVN ! hehe.. Fra den danske serien.. Hysterisk morsom 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 25. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 KLOVN ! hehe.. Fra den danske serien.. Hysterisk morsom Er det han som er fra den serien han går på do i kattedoen. For doen er ikke kobla til ??? hehehhe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Noen av filmene jeg har sett den siste tiden, siden jeg fikk denne pc'en: Brides Maids, The Hangover part 2, Batman The Dark Knight, Rise Of The Planet Of The Apes (den nye filmen), Jack And Jill, Happy Feet 2, The Twilight Saga Breaking Down Part 1, He's Mine Not Yours, What's Your Number?, Abduction, In Time, I don't Know How She Does It, Real Steel, Red Dog, Tower Heist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Rise of the planet of the apes. Syntes den var helt fantastisk bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Her er det en del snacks! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 We bought a zoo var en skikkelig good feel film 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Ja, We bought a zoo var bare skjønn, anbefalles ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Jeg så Bröllopsfotografen her om dagen, den likte jeg! Min type humor i alle fall. Andre filmer med min type humor er Blå Mænd og Sorte Kugler. Også så jeg Extremely Loud & Incredibly Close her om dagen, den likte jeg også veldig godt. Og Pinnsvinets hemmeligheter. Også har jeg fire filmer jeg kan se om igjen og om igjen og om igjen uten å noensinne gå lei, fordi de er så herlige. Det er Bridget Jones-filmene, About a boy og Billy Elliot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts