Tabris Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Flotte bilder, det nederste der er jo utrolig vakkert! Det er sånt du kan ramme inn på veggen. Og så utrolig søt han var med leken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Flotte bilder, det nederste der er jo utrolig vakkert! Det er sånt du kan ramme inn på veggen. Og så utrolig søt han var med leken! Ja, det blir nok rammet inn, liker det godt selv! Han er alltid søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2013 Lille ulven min. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2013 Overraskende mørk i målet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Ja, grov i målet til å være så liten og søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Lykken er snø! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Wow, det var litt av en knurr i gutten! Men så gøy og se - Ozu er helt lik i snø. Har sett mange bilder og videoer av andre japaner også som storkoser seg i nysnøen. Vet ikke om det er en japaner-ting eller en generell hunde-ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Haha, ja han knurrer fælt når han får bite i armen min. Det er knallgøy!! Er så herlig å se lykkelige hunder i snøen! Ozzy var såå glad når vi sto opp og det var masse snø ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 @Tabris, Leo også gniiiiir seg i og virkelig kooooser med snøen og spoler rundt --------- Ozzy er så søt altså! Også så glad i snøen da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Keiron også elsker snø! Han borrer seg igjennom nysnøen, du ser bare snøen bevege seg iblandt pes og glade grynt nedi der Lykkelige snø hunder er sååå morsomme og herlige å se på. Og Ozzy er jo kjempe søøøt, faller mer og mer for Japaneren kjenner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 @Tabris, Leo også gniiiiir seg i og virkelig kooooser med snøen og spoler rundt --------- Ozzy er så søt altså! Også så glad i snøen da Det er klart Ozzy er søt! :D (Men han takker pent for hyggelige ord ) Keiron også elsker snø! Han borrer seg igjennom nysnøen, du ser bare snøen bevege seg iblandt pes og glade grynt nedi der Lykkelige snø hunder er sååå morsomme og herlige å se på. Og Ozzy er jo kjempe søøøt, faller mer og mer for Japaneren kjenner jeg Er herlig med snøglade hunder! Ozzy er en sånn hund at alle vil ha JS etter å ha hengt med han mer enn ti minutter. Synd alle ikke er som han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Det er klart Ozzy er søt! :D (Men han takker pent for hyggelige ord ) Er herlig med snøglade hunder! Ozzy er en sånn hund at alle vil ha JS etter å ha hengt med han mer enn ti minutter. Synd alle ikke er som han! Klart at alle er ikke som han Er nok ikke han alene som har gitt meg sans for rasen, men en del andre fakter også. Jeg elsker store hunder, men ser mer og mer at mindre hund passer best til meg. Men nå har jeg Keiron og skal ha han hele livet hans, så da har jeg jo kanskje mer enn ett helt ti år på meg å suge til meg mer info osv. Er ikke så godt inne på helsen på rasen eller noe per i dag, så har jo mye mer enn god tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Klart at alle er ikke som han Er nok ikke han alene som har gitt meg sans for rasen, men en del andre fakter også. Jeg elsker store hunder, men ser mer og mer at mindre hund passer best til meg. Men nå har jeg Keiron og skal ha han hele livet hans, så da har jeg jo kanskje mer enn ett helt ti år på meg å suge til meg mer info osv. Er ikke så godt inne på helsen på rasen eller noe per i dag, så har jo mye mer enn god tid Haha, nei jeg regna ikke med det var fordi du har sett bilder av han at du har fått sansen for JS. Mente heller mer generelt. Da har du god tid ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts