Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Idag har jeg vært den lykkelige (og frustrerte ) eier av Ozzy i 5 år! Tiden flyr syntes jeg, virker ikke som om det er såå lenge siden jeg reiste å hentet han.

Han er det! Idag fyller kjekken sjøl 6år! Og man må selvfølgelig pynte seg på bursdagen sin!

Vært på stranda i dag! *plopp* Riste seg Tørke seg Kjempe rein! Leken er dum og ligger i vannet så da prøver vi å "labbe" de

Posted Images

Skrevet

(Utenom min egen) så er Ozzy definitivt den søteste japaneren jeg har sett!

Ozzy er den søteste. :P

Nei, ingen er så søte som sin egen hund! :) Men for å være helt ærlig syntes jeg det er mye stygge japanere rundt omkring :P (Ikke Ozu såklart, han er dødsskjønn).

Skrevet

Før jeg hadde japaner så synes jeg alle var like. Men nå som jeg har en selv, er medlem i klubben og ser mange bilder, så ser jeg store forskjeller! Og jeg er litt eng med deg - jeg synes faktisk det er en god del som ikke er så veldig pene. Vi to har de herligste, sånn rent objektivt. :ahappy:

Skrevet

Før jeg hadde japaner så synes jeg alle var like. Men nå som jeg har en selv, er medlem i klubben og ser mange bilder, så ser jeg store forskjeller! Og jeg er litt eng med deg - jeg synes faktisk det er en god del som ikke er så veldig pene. Vi to har de herligste, sånn rent objektivt. :ahappy:

Jeg ser mange rare japanere på jobben. :P Jeg stiller ikke ut, så ser lite der, men det er store forskjeller rundt omkring! :)

Skrevet

Idag har jeg vært den lykkelige (og frustrerte :P ) eier av Ozzy i 5 år! Tiden flyr syntes jeg, virker ikke som om det er såå lenge siden jeg reiste å hentet han. :)

5wds3s.jpg

2rnismh.jpg

Noe så fantastisk søtt! Hele meg bare smeltet av baby-Ozzy! :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Ozzy :wub:

Sååå nusselig! Blir aldri lei av Ozzy-bilder. :wub:

Måtte se gjennom hele tråden - og for en søt voffe :wub: Han ser jo glad ut nesten hele tiden, smiler masse. Herlig :wub:

:D :D :) :)

• 2 weeks later...
Skrevet

988606_10151725724986411_1724367240_n500

Ozzy sin seng som Fredrik som regel sover i. Da MÅ Ozzy legge seg i den, til tross for at han ikke har planer om å sove der. Bare sånn for å vise Fredrik at det ER hans seng, som Fredrik bare får låne. :P

• Like 2
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hihi, han er så søt! :D

Han er det! :D

Idag fyller kjekken sjøl 6år!

Og man må selvfølgelig pynte seg på bursdagen sin!

DSC_0607265x400_zpsed02c9c9.jpg

• Like 4
Skrevet

Vært på stranda i dag!

DSC_0138450x298_zpsb3a441d0.jpg

DSC_0173450x298_zps46a65e39.jpg

*plopp*

DSC_0171450x298_zps004a4f56.jpg

DSC_0201450x298_zps5bda7300.jpg

DSC_0183450x298_zps6456df4e.jpg

Riste seg

DSC_0213450x298_zpsb468be25.jpg

Tørke seg

DSC_0231450x298_zps65d54e9c.jpg

Kjempe rein!

DSC_0537450x298_zpsfa8db70c.jpg

Leken er dum og ligger i vannet så da prøver vi å "labbe" den inn til land.

DSC_0305450x298_zps021314e8.jpg

Fikk tak i litt tang da.

DSC_0451450x298_zpse9ed28c8.jpg

DSC_0543450x298_zps9a965b42.jpg

• Like 3
Skrevet

Søt, søt, søt! Ser ut som litt smådesperat plasking på første svømmebildet. :lol:

Ja. Han syntes det er litt kjipt, men så er det litt artig også :lol: Han vasser gjerne, men svømmer ikke på dypet selv. Litt som mor sin, jeg er bare der jeg kan stå når jeg bader :P