Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Siden Helene maser sånn, så måtte jeg da bare sette i gang å redigere bildene fra i dag allerede i dag :P

Thia på bordet

7011921705_f8d9dc0c29_z.jpg

Thia i trav

7011922099_4730079d6c_z.jpg

Helene sin vakre, vakre hund :ahappy:

7011922521_3f049646f2_z.jpg

En søt, liten sheltie gutt på kurset

7011922907_2418330b15_z.jpg

Jeg har det driiiiit gøy!

7011923349_3a37832248_z.jpg

(wooops, bildet er tatt av Helene, sånn btw..)

Det har Synnøve også.. :lol:

6865812154_c759f0ba7b_z.jpg

7011925565_db4aa5fc48_z.jpg

Okei, mopsevalper er virkelig bare noe av det søteste og kuleste som finnes i verden :wub: Jeg er solgt og har meldt meg frivillig som mopsevalpepasser!

7011923631_20058324c3_z.jpg

6865810180_838b634bbb_z.jpg

Happy, happy, happy! :D :D :D

6865810520_d21de84cc1_z.jpg

7011924659_09158d928a_z.jpg

7011925141_604f2739f5_z.jpg

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWW :wub:

7011926179_4849a2efa2_z.jpg

Hector sin tur!

6865812776_11d1011777_z.jpg

7011926885_2f9fbf7016_z.jpg

7011927213_782ed8a71f_z.jpg

7011927607_8015031eba_z.jpg

Søte Blondie venter på mamma :wub:

6865814792_862495495f_z.jpg

Ikke før nå innså jeg faktisk HVOR vakker og godt bygget hunden min er! :wub:

6865815484_3263963cec_z.jpg

(altså, jeg har alltid visst at hun har vært pen, men såå pen? :o )

I morgen kommer en ny dag, med nye muligheter! :ahappy:

  • Like 6
Skrevet

Hahaha sjekk navnet mitt på bildene av blondie da :P det trenger du ikke, dine bilder, dine rettigheter ;)

og bildene av Thia er nydelige, herregud så mye morro jeg lærte om å stille henne opp i dag!

Skrevet

Du fikk vel ikke tilfeldigvis noen blinkskudd av "barnebarna" mine? :P

Knallfine bilder!

Nei, desverre! Kamera hadde lite batteri, så på slutten sparte jeg de strekene til meg selv :P Men i morgen, i morgen kommer det bilder av de, bestemor :lol:

Hahaha sjekk navnet mitt på bildene av blondie da :P det trenger du ikke, dine bilder, dine rettigheter ;)

og bildene av Thia er nydelige, herregud så mye morro jeg lærte om å stille henne opp i dag!

Joooda! Kan ikke stå mitt navn på bilder du har tatt :aww:

  • Like 1
Skrevet

Nei, desverre! Kamera hadde lite batteri, så på slutten sparte jeg de strekene til meg selv :P Men i morgen, i morgen kommer det bilder av de, bestemor :lol:

Yeay ;) Kommer forresten innom i pausen imorgen :P

Og HELT i orden ;)

  • Like 2
Skrevet

Dagen bilder! :)

Jolie til EliAndrea her inne :)

7015274635_827c1d42ef_z.jpg

Frøy, bror av Jolie

6869163742_2030f33b3f_z.jpg

Morsomme bearded collien på kurset

6869164250_e2f923ec0d_z.jpg

Søte cavalieren på kurset! :wub:

7015276539_be7b03a53a_z.jpg

Konsentrert når man skriver kritikk på egen hund!

6869166192_b22df7f437_z.jpg

Syns du kledde dette, Synnøve! :ahappy:

6869166664_9daab739cb_z.jpg

"Hva var det du sa? Har du godbit til meg?" :innocent:

7015278445_35f0389d83_z.jpg

Thiafia

7015278909_92257898ff_z.jpg

Blondiepondie

6869168088_1272e745f2_z.jpg

7015279783_69dd32beeb_z.jpg

Fritt for å stjele så lenge vannmerket er i behold! :ahappy:

  • Like 3
Skrevet

Dagen bilder! :)

Jolie til EliAndrea her inne :)

7015274635_827c1d42ef_z.jpg

Jollebollen :wub: Full fart mot matskålen, ikke overraskende :lol: Jeg låner jeg, tusen takk :ahappy:

Frøy, bror av Jolie

6869163742_2030f33b3f_z.jpg

Knallfint! Det må du legge ut på fb så Katharina får se, hun kommer til å bli kjempeglad! :ahappy:

"Hva var det du sa? Har du godbit til meg?" :innocent:

7015278445_35f0389d83_z.jpg

Søtnos :wub:

Supre bilder! :D

Skrevet

Dagen bilder! :)

Jolie til EliAndrea her inne :)

7015274635_827c1d42ef_z.jpg

Frøy, bror av Jolie

6869163742_2030f33b3f_z.jpg

Fritt for å stjele så lenge vannmerket er i behold! :ahappy:

Barnebarna mine :wub:

Og stjeler, og signaturen blir selvsagt værende :)

Knallflotte bilder igjen!

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...