MegaMarie Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Siden Helene maser sånn, så måtte jeg da bare sette i gang å redigere bildene fra i dag allerede i dag Thia på bordet Thia i trav Helene sin vakre, vakre hund En søt, liten sheltie gutt på kurset Jeg har det driiiiit gøy! (wooops, bildet er tatt av Helene, sånn btw..) Det har Synnøve også.. Okei, mopsevalper er virkelig bare noe av det søteste og kuleste som finnes i verden Jeg er solgt og har meldt meg frivillig som mopsevalpepasser! Happy, happy, happy! :D AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWW Hector sin tur! Søte Blondie venter på mamma Ikke før nå innså jeg faktisk HVOR vakker og godt bygget hunden min er! (altså, jeg har alltid visst at hun har vært pen, men såå pen? ) I morgen kommer en ny dag, med nye muligheter! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Herreguuuud! Så fine bilder MM! kan jeg stjele til fb? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Mopsebebiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Stjel i vei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Du fikk vel ikke tilfeldigvis noen blinkskudd av "barnebarna" mine? Knallfine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Hahaha sjekk navnet mitt på bildene av blondie da det trenger du ikke, dine bilder, dine rettigheter og bildene av Thia er nydelige, herregud så mye morro jeg lærte om å stille henne opp i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Du fikk vel ikke tilfeldigvis noen blinkskudd av "barnebarna" mine? Knallfine bilder! Nei, desverre! Kamera hadde lite batteri, så på slutten sparte jeg de strekene til meg selv Men i morgen, i morgen kommer det bilder av de, bestemor Hahaha sjekk navnet mitt på bildene av blondie da det trenger du ikke, dine bilder, dine rettigheter og bildene av Thia er nydelige, herregud så mye morro jeg lærte om å stille henne opp i dag! Joooda! Kan ikke stå mitt navn på bilder du har tatt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Nei, desverre! Kamera hadde lite batteri, så på slutten sparte jeg de strekene til meg selv Men i morgen, i morgen kommer det bilder av de, bestemor Yeay Kommer forresten innom i pausen imorgen Og HELT i orden 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Supre bilder! Valpiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Knallfine bilder! Spesielt de av "baby puglet'ene" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Masse fine bilder. Og du har en vakker hund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Mopsevalpene er bare nyyydelig! Gleder meg sånn til å kose på de igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Dagen bilder! Jolie til EliAndrea her inne Frøy, bror av Jolie Morsomme bearded collien på kurset Søte cavalieren på kurset! Konsentrert når man skriver kritikk på egen hund! Syns du kledde dette, Synnøve! "Hva var det du sa? Har du godbit til meg?" Thiafia Blondiepondie Fritt for å stjele så lenge vannmerket er i behold! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Dagen bilder! Jolie til EliAndrea her inne Jollebollen Full fart mot matskålen, ikke overraskende Jeg låner jeg, tusen takk Frøy, bror av Jolie Knallfint! Det må du legge ut på fb så Katharina får se, hun kommer til å bli kjempeglad! "Hva var det du sa? Har du godbit til meg?" Søtnos Supre bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Nydelige bilder! :D Hvordan objektiv har du brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Fine bilder som vanlig, Marie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Herregud! Det skal nevnes at hallen er ISKALD og jeg KUN hadde på meg den blå genseren pga det *så helt dust ut* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Thiafia Herreguuuuuuud hunden min har bryst!! Seeeeee på det flotte brystet, tenk at jeg har gjemt det vekk all denne tiden... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Jeg bruker canon 85mm f/1.8 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Kjempefine bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Dagen bilder! Jolie til EliAndrea her inne Frøy, bror av Jolie Fritt for å stjele så lenge vannmerket er i behold! Barnebarna mine Og stjeler, og signaturen blir selvsagt værende Knallflotte bilder igjen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Var selv på Caroline kurs i fjor sommer (veeeeldig fornøyd!) så det var kjempegøy å se bilder fra deres kurs også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 LITT nysgjerrig på hvem beardisen var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 LITT nysgjerrig på hvem beardisen var! Hun heter Svassas Go For Success, "Heat". En herlig frøken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Åååå de mopsevalpene vil jeg kose! Kjempefine bilder! Og flotte hunder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts