Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan noen snille soniser passe Mana en uke?


pippin
 Share

Recommended Posts

Hei!

Så har det seg sånn at vi skal til syden en ukes tid i mai. Og jeg vil helst unngå å måtte ty til kennel osv... Så da håper jeg noen her har mulighet til å passe henne en uke? Vi kjører og henter, og sender såklart med alt hun trenger..! :)

Vi reiser grtydlig den 4. mai så da må vi eventuelt levere henne sent den 3.mai. Og så er vi tilbake den 11.mai og da er vi framme 17.15 så Mana kan hentes igjen samme kveld, men sent.

Vi bor i Oslo så noe i nærheten hadde jo vært greit.

Mana er da nesten 11 mnd gammel, og blitt roligere. Hun klarer å være alene hjemme, har et avgrenset område hos oss, og det fungerer fint. Vet ikke hvordan hun vil reagerer ved å bli forlatt på et nytt sted, men jeg ser for meg at det går bra. Hun er vant til å få noe å tygge på når hun er alene. Ikke noe problem med andre hunder, men hun kan være litt "vill" i starten, fordi alle hunder er DRTGØY nemlig.. :P Men roer seg etterhvert.

Livlig og glad denne jenta!

Håper noen kan hjelpe :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan (mest sannsynlig). :) Men det er et stykke å kjøre opp til Rena, kanskje?

Det er et godt stykke ja, men hvis det skulle passe for deg så kan vi godt ha det i bakhånd om noe annet ikke skulle dukke opp. Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vet ikke om Drammen er for langt unna for deg? Jobber lørdag, onsdag og fredag den "uka" bare, og bare seint, så alltid noen hjemme (bortsett fra et par timer)!

Må dog høre med gubben først da :P Terho sier ikke nei til selskap uansett, men spørs hvordan Mana er med puser? Pusen er vant til hunder og bare gjemmer seg om dyret blir for irriterende og plagsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...