Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet ang fødende hund .


Tara-Timmi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Synnes du er utrolig flink til å forklare meg alt hvordan ting skal gjøres etter et keisersnitt,har lett etter noe sånt på nett men synnes forklaringen din er det beste jeg har lest/fått Så det skal

Mamman vil fortsatt ikke vite av valpene sine men har greid å fått til 3 sikkelige ganger der jeg har holdt henne nede og lagt valpene til henne..alle har hatt vær sin pupp Siste gangen gikk jo helt

Det er ikke uvanlig at tisper etter et keisersnitt ikke tar seg av valpene med en gang - de forstår ikke hva de ska, fordi det er en del hormoner som styrer disse instinktene gjennom fødselen - så ute

Ja, det var trist med Hilmar. På den andre siden har naturen det med å ordne opp selv, så svake individer blir luket ut, og de sterke fører arten videre. Livet er ikke bare enkelt, nei. Klem til deg som er så flink med de små :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Så trist å høre med Hillmar! God trøsteklem til deg, er dessverre slikt som skjer, men på en måte bra han slapp om han følte seg så svak og dårlig, og ikke ble enda større før den dagen måtte komme. Blir vanskeligere da.

Lykke til videre med de andre valpene, og får satse på at alle de klarer seg, alt tyder jo på det, som vokser og er så store og kvikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...