Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder som skal nappes


Mirai

Recommended Posts

Æsj, heldig er dere som har hunder som trenger i hvert fall litt pelsstell! Husker hvor moro det var å børste Balder - slik at pelsen ble kjempenydelig. Hva kan man gjøre med Cita da? Alt jeg tar med på utstilling er en myk børste som fjerner puss og støv på overflaten :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj' date=' heldig er dere som har hunder som trenger i hvert fall litt pelsstell! Husker hvor moro det var å børste Balder - slik at pelsen ble kjempenydelig. Hva kan man gjøre med Cita da? Alt jeg tar med på utstilling er en myk børste som fjerner puss og støv på overflaten :roll:[/quote']

Kan få lov til å låne en av meg så får du noe å stelle når du føler for det :wink: ikke at de trenger så mye stell da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pito må børstes ja en gang i uka. Og det tar sånn 10-15 minutter. Det er en veldig enkel pels å stelle. Klippingen er verre.

Men når jeg tar den ukentlige børstingen så tar jeg negler,ører,hale og føtter samtidig :)

Dakar benedicte...Jeg liker pelsstell så jeg er glad for at jeg har en langhåret hund.

På utstilling må man stå en stund før å børste og det syns jeg er så koselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å gre Chessea hver dag, men hun hater det, så det blir kun korte perioder av gangen. men hennes pels floker seg så lett som ingenting, så jeg gruer meg til hun får laang pels :) Men jeg liker egentlig å pusle med det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...