Benedicte Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Fra Facebook: "Wolf ble skremt på tur og forsvant torsdag 15.03.12 opp Ekeliveien. Han har vært observert i Ekeberg terrasse, Ekebergveien og ved Eikelund gård. Wolf er en sort & hvit papillon som er skeptisk til fremmede. Om du ser han, vær vennlig å ring 41232990 eller 98849987!" Dette er venninnen min sin hund, og jeg håper folk som bor i området kan titte nøye etter han Stedene han er observert: Ekelundveien: torsdag da han forsvant Ekeberg terrasse: fredag kveld Ekebergveien: lørdag rett før 18, og på i skoletiden mandag Eikelund gård: mandag 16.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Har delt det og bilde tidligere på FB, håper han kommer tilrette i god behold! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nettan Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Delt det på Facebook... Håper han kommer til rette i godt behold fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Jeg la jo ut tråd før helga Benedicte :-P slack! Håper de finner han. Nirm var der og lette også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Uff, nesten så jeg tar bussen for å leite.. Stakkars liten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Wolf er funnet!! :D 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Det var godt å høre! Stakkars liten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Vil du dele med oss, hvor, hvordan etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Har bare fått med meg at det var i Holmestrand-området, og med god hjelp av en løpsk papillontispe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Deler dette bildet (tenker det er greit) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts