Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ser jeg har skrevet forskjellige tidspunkt, men mente kl 18 så vi får trent i dagslys!

Hei Har ei lita Dp tispe som debuterer i junior på Sunndalsøra... Vi vil veeeeldig gjerne bli med på ringtrening nå på torsdag...

Trenger vi bord? Jeg kan ha med

Skrevet

Jeg bestemte meg til slutt for å dra en tur, men da var jeg seint ute og kom et kvarter for seint :P Tror kanskje jeg så deg Zera, så i hvert fall en toller men var for langt unna. Fikk en fin liten tur langs elva da :)

• Like 1
Skrevet

Jeg å har ei frøken som skulle hatt litt mere bordtrening... Da hun trekker seg litt..

Så håper å få vært med på noen av disse "ringtreningene" framover..

• 2 weeks later...
Skrevet

Drar opp denne igjen jeg, Smula skal jo i aksjon til helgen. Stemning for en ringtrening på torsdag anyone? Dvs jeg ønsker å trene litt med Smula også, ikke bare leke dommer selv, så fint om noen kan dele på det :)

Skrevet

Vi skal visst fryse oss igjennomårets første grilling istedenfor :P Tror ikke vi rekker å montere grillen, grille og komme oss ned til kl 19 :/ Æsj altså, vi trenger denne treninga. Men kanskje vi kan møtes en gang i helga? Er vel flere enn meg som er smånervøse til Sunndalsøra :P

Skrevet

*bomp*

Atte, nå er Sunndalsøra til helga! Vi har ikke trent et sekund ringtrening siden Orkanger i november vi :frantics:

Noen som er med en dag til uka? :)

:frantics::|

Jepp! Jeg er opptatt mandag og tirsdag, ellers er både onsdag og torsdag fint for meg. Mååå. Det er vel gressunderlag på Sunndalsøra, hadde det vært en ide å trene på gress? Eller har det ingenting å si?