HHC Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Noen soniser som har vært i aksjon i dag? Vi skal feire familien i kveld i allefall! Ace sin mamma: cert, cacib BIM = NUCH :w00t: Ace sin halvbror som bor samme sted cert, cacib, bir og BIG! Fiiineste slekta! 5 Siter
Bazenji maniac Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Vi var jo i aksjon, da! Super hunden min røyk på blått, champion hannen som var påmeldt fikk rødt, men ikke noe mere. Var rimelig sikker på slett rød med C, så gleden var STOR da hun slo til og fikk absolutt alt. Ny norsk champion, frøkena. 6 Siter
Monab88 Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Ch. Bernarossa Dimare (halvsøster til Bella og halvtante til Oliver) ble BIR og Nøklebyåsen's Åskar (halvbror til Jäger og Fredrik) ble BIM. 1 Siter
HHC Skrevet 18. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Vi var jo i aksjon, da! Super hunden min røyk på blått, champion hannen som var påmeldt fikk rødt, men ikke noe mere. Var rimelig sikker på slett rød med C, så gleden var STOR da hun slo til og fikk absolutt alt. Ny norsk champion, frøkena. Gratulerer så mye med fine resultater og nybakt champion! Dublin ble plassert som BIS4 i dag, så tror det vanker litt boblevann Siter
Anette Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 BIS ble Dollar, Cymraeg Ci Golddigger (tenk at arne foss nesten satte Amiga forran Dollar en gang det er litt kult ) 2 Siter
patricia Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Har det noensinne skjedd før at en cardigan har blitt BIS på en NKK-utstilling? Siter
Synnikken Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 BIR: kingpoint crab bait BIM: pugbully aha Siter
IdaC Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 MIn Sienna fikk Certet og dermed er hun NUCH 3 Siter
Hilde&Lotte Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Grattis alle. Vi var der vi og. Første gang på utstilling både for hund og fører. Til tross vettskremt og forvirra fører og en litt berørt hund så fikk vi blå sløyfe! Kjempeglad for det! 3 Siter
Snøfrost Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Gratulerer til de som er fornøyd med resultatene sine. Jeg vil også til nord Norge på utstilling en gang (men det blir antagelig Tromsø). Siter
SFX Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Tispecertet i vår rase gikk til en veteran! Det er aldri for sent Siter
Recommended Posts