Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Å herre, jeg ser det for meg jah

OMG!! Hvem trenger vel krimbøker eller fantasy når man har Sonens Budapesttur??? :lol: *Lurer litt på om SFX er godt innsatt i Politiskolen-filmene???

Jeg elsket PM'n

Skrevet
:lol: hjelpes, for noen skriveferdigheter dere har! Jeg er faktisk glad for at bussen kjørte rett forbi Ålesund, for Raksha som bussjåfør og ukjente monstre i skogen høres ikke ut som en tur for meg! *glede meg til fortsettelsen - trygt plassert på sidelinja* :thumbs:
  • Like 1
Skrevet

:lol: hjelpes, for noen skriveferdigheter dere har! Jeg er faktisk glad for at bussen kjørte rett forbi Ålesund, for Raksha som bussjåfør og ukjente monstre i skogen høres ikke ut som en tur for meg! *glede meg til fortsettelsen - trygt plassert på sidelinja* :thumbs:

Bussen må nok en tur til vestlandet for å plukke med seg noen. Spennende og se hvem det kan bli :D

Skrevet

Haha elsker denne tråden :D

Edit: og når jeg tenker meg om, har Sandy og jeg buss-stopp rett utenfor huset vårt på Vinterbro *plystre*

Skrevet

Men hvor er neste episode? Jeg har ventet heeeelt siden igår kveld og gledet meg til å komme hjem fra jobb, slenge beina i soffan, benket med no godt foran PC'en, men...ITTENO!! Hallo, hvor går ferden videre??

Skrevet
Men hvor er neste episode? Jeg har ventet heeeelt siden igår kveld og gledet meg til å komme hjem fra jobb, slenge beina i soffan, benket med no godt foran PC'en, men...ITTENO! Hallo, hvor går ferden videre??

"Noen" har juksa og tatt pennen i egen pote - ligger i den rette tråden - dette er bare kommentartråden, det :D.

• Like 1