Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til tegning av tattovering - Noen som har tegnetips?


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Jeg har en tattovering av en mops på ryggen, vel.. tja.. jeg angrer litt, den ble større enn "jeg hadde sett for meg" pluss at jeg er misfornøyd med den. Så jeg tenker å tattovere noe over, har ett gavekort på 3000 kr så tenkte se hva de fikk ut av det.

Jeg tenker noe blomstermønster, kanskje en Orkidè? LILLA! Altså, trenger ikke være en orkide, men en lilla pen blomst.. :P

Mopsen er 12 cm høy og 5,5 cm bred.. ca! Tenker å dekke over øynene og halsbåndet, kanskje flette inn resten av de sorte strekene inn i blomsten/bladene/stilkene rundt.

Anyone som vil prøve seg? :D

Tattofiks.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tattovøren har sikkert mer erfaring på å dekke over enn vi har da. Men må bare si at det var en av de finere mopsetatoveringene jeg har sett.. kanskje fordi den er i tegneseriestil og ikke ekte-ish? Mopser er jo veldig fine, men de blir liksom ikke så vakre på kroppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tattovøren har sikkert mer erfaring på å dekke over enn vi har da. Men må bare si at det var en av de finere mopsetatoveringene jeg har sett.. kanskje fordi den er i tegneseriestil og ikke ekte-ish? Mopser er jo veldig fine, men de blir liksom ikke så vakre på kroppen :P

Jeg er på jakt etter tips, siden jeg ikke har råd til tegnetime først + tattoveringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter tips, siden jeg ikke har råd til tegnetime først + tattoveringen :)

Jeg synes du skal beholde mopsen, jeg. Jeg kjenner deg jo ikke, men du er jo "o store mopsedamen" i mine øyne. (Men ikke hør på meg, du vet jo best om kroppen din ser best ut med blomst eller rynketryne :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Tenkte du og ha hele tatoveringen i lilla?

Litt usikker på om det vil dekke øynene/nesa

Nei, Sort, Lilla og kanskje en farge til, vil ikke ha mer enn 3-4 farger da jeg syns det blir for "villt" Jeg trenger bare forslag til hva jeg kan ha i den str, som kan feks forandres litt på så det dekker øyne og halsbånd osv..

Jeg synes du skal beholde mopsen, jeg. Jeg kjenner deg jo ikke, men du er jo "o store mopsedamen" i mine øyne. (Men ikke hør på meg, du vet jo best om kroppen din ser best ut med blomst eller rynketryne :P )

Jeg skal ha mopsen på innsiden av ene foten i mye mindre str. :) Men ikke på ryggen.. :) syns den blir for "harry" der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...