Gå til innhold
Hundesonen.no

Sele fra de som broderer navn på?


Recommended Posts

Guest Yellow

Kan du ikke bare høre med CM design, Kifani osv. om å sende inn så det får ordnet? Gjør nok det så lenge de får penger for det, tenker jeg.

Red: Når det forresten er slik justering, kan det bli vanskelig å sy på fôr, da blir den ikke justerbar lenger iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red: Når det forresten er slik justering, kan det bli vanskelig å sy på fôr, da blir den ikke justerbar lenger iallefall.

Poeng! Men når jeg får den spesialsydd trenger jeg jo ikke rare justeringsmuligheten heller. Kan kjøpe en vanlig justerbar en til å ha utenpå dekken.

Mente jeg hadde sett noen som laget sele, det var kanskje Kifani det? Men det var vel en Y-sele (halvnome?) Og jeg vil ha H-sele med ring foran på brystet og bak i nakken. Shipper avgårde en forespørsel jeg. Takk for hjelp begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har shippet forespørsel til Sverige, Minxdesign. Hun har så fiiiiiiine stoffer! Men skal sannelig høre med Kifani også. Will do :) tusen takk :)

Det kan hende vi kan hjelpe deg om du ikke finner noe. Send i såfall mail til mbgrunni@online.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...