Guest Kåre Lise Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Huff da! Din innsats? Edit: Jeg har klippet roser, og fikk en torne i fingern... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Huff da! Din innsats? Seff! Uthuset mitt der ved'en sku tørket.. Såpass ja Den er ikke lett å slå sånn med det samme. Nei spørs det hehe du har 1t 50m på deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Hehe. Overlat slikt til profesjonelle . Mykje skader? Ser jo eigentleg overraskande lite gale ut på biletet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 "FAKK" ville jeg tenkt, tror jeg. Hadde sannsynligvis tenkt nokså høyt, også. Det er vanskelig å se på bildet, men har treet gått gjennom taket eller bare landet oppå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Hadde sannsynligvis tenkt nokså høyt, også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Auch! Også må jeg fnise litt også, det ER jo så typisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Det har gått en liten halvmeter nedi taket. Skal nok få mekket sammen hullet, verst med takpappen, den var ganske råtten fra før og prisen på takpapp var IKKE hyggelig og jeg må nok legge på hele. Langveggen på fremsida har sklidd litt ut. Utrolig at det står egentlig, godt gammeldags håndverk, planken i taket har nok "bremset" endel av trøkket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Sagde du ikke fallretningskile? Ser ikke sånn ut på bildet... Lykke til med resten av oppkappinga, samt reparering av tak 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Ditt og ditt, fru Blom. Leier ikke du? Leier ja og ikke fått tak i huseier på tlf så jeg har da fått sendt mail.. Ikke noe og vente med, *Sukk*.. Har jo avtale om trefelling men ikke bruke uthuset som sagkrakk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Sagde du ikke fallretningskile? Ser ikke sånn ut på bildet... Lykke til med resten av oppkappinga, samt reparering av tak Joda, du ser fellekanten til venstre. Men så ville ikke dritten ned så jeg tok litt for mye av brytekanten på "hitsiden".. Dårlige kiler av tre og brekkjern som fellespett og bla bla bla og BLA.. Sånn så det ut i ettermiddag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Joda, du ser fellekanten til venstre. Men så ville ikke dritten ned så jeg tok litt for mye av brytekanten på "hitsiden".. Dårlige kiler av tre og brekkjern som fellespett og bla bla bla og BLA.. Sånn så det ut i ettermiddag: Jooo, om jeg myser så kan det kanskje være noe der.. Men da er den for grunn og lite vinklet. Men du har iallefall lært til neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Hahahaah herregud! Er det mulig! kondolerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Klarer ikke slutte å le jeg. :D (Unnskyld Men det er jo bittelitt komisk da.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Jooo, om jeg myser så kan det kanskje være noe der.. Men da er den for grunn og lite vinklet. Men du har iallefall lært til neste gang bla bla bla, mulig noe grunn men jeg tok fortsatt for mye av brytekanten i "frustrasjon"når dritten ikke ville ned. Skal hvertfall investere i skikkelige kiler og kanskje ett fellespett også til neste gang, men nå er den største tatt for denne gang resten er en lek.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shoshana Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 I alle dager... Godt at det gikk såpass 'bra' da, og at ikke treet fòr igjennom hele uthuset (Er det nå det er fristende å legge skylda på ekstremværet-Berit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 (Er det nå det er fristende å legge skylda på ekstremværet-Berit? Såkalla seinskader... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Blir det i overkant positivt å si at du har utrolig kort vei å bære veden nå? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts