Jeampi Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 I dag var det nyyyydelig vær på Frekhaug med klart vær og sol + noen cm snø. Så jeg,Pito og lillesøstra mi Emily gikk en lang tur i skogen og koste oss masse. "neei ikke ta bilde av meg!" vakkert oppover gården "MÅ du ta bilde!?" "Kommer dere?" Emily mistet skoen underveis Klatremus "tjihoo!" vakkert ikke sant? Pito koooser seg i solen Emily *knis* "åååå HOPP!" "oi der datt jeg visst....." "...Men jeg er fremdeles like glad" et fly på himmelen Emily og Pito Eventyr skog Emily er våt på beina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 så herlige bilder så ut som en flott tur (igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 skjønne bilder altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Så ut som du hadde montert et Pito-hodet i en snøbakgrunn - tidig Nydelig dere har det der ute....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Kjempe fine bilder. Så ut som en morsom tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Så fint det siste hodebildet ble, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosin Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Du tar alltid så mange koselige bilder ! Pito er kjempesøt. Får nesten lyst på pomme jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Kjempe fine bilder Pito er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Så fint det siste hodebildet ble' date=' da!! [/quote'] Enig :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 18. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 hehe tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Så nydelige bilder!! har dere det SÅ fint der opp dere!? Vi har ingen snø vi... *snufs* Emily er tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Så fine bilder Så ut som en kjempe fin tur! Emily er kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 18. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Så nydelige bilder!! har dere det SÅ fint der opp dere!? Vi har ingen snø vi... *snufs* Emily er tøff ja men du kan iallefall trøste deg med strendene dine! *misunne* Hehe ja emily er et kapittel for seg selv! Skjønningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Gøy å se en liten hund være med på turer og får være hund og ikke en pyntedukke =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 18. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Gøy å se en liten hund være med på turer og får være hund og ikke en pyntedukke =D> Tusen takk! Hadde Pito blitt satt som pynte dukke så hadde jeg fått gjennomgå av henne Hun hadde rømt ned veggene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Tøffe Pito 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Tror vi må komme på overnatting jeg gitt.. er jo så flotte tur steder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2005 Tøffe Pito 8) kjempe tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2005 Tror vi må komme på overnatting jeg gitt.. er jo så flotte tur steder:) Jepp bare kom dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 19. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2005 hihi må bare få bukser til bikkjene.. de kommer til å pisse ned huset deres:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2005 hihi må bare få bukser til bikkjene.. de kommer til å pisse ned huset deres:) hehehehe ja tell me about it! Jeg holder på å kastrere amandus hver gang han er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 19. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2005 Kjempefine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 19. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2005 Å, så flotte bilder :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 19. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2005 Det siste hodebildet var absolutt heeerlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar