Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Å heeeerlighet så vakkert! Det der bli SÅ bra! Sonentreff der neste gang :lol:

Gleder meg til å se bilder av huset innendørs! Skal dere pusse opp noe, male eller noe? Hvordan er inevntaret osv? Nytt, gammelt?

Huset er bygd i 1965, og bærer preg av å ikke være pussa opp siden da (med unntak av badet nede, som er SVÆRT!). Vi skal pusle litt med ting vi har lyst til, men det er bare å flytte rett inn. Ingenting MÅ ordnes, bortsett fra det langhåra vegg-til-vegg-teppet på det ene store soverommet, så vi maler litt brune og oransje fliser på kjøkkenet når vi vil, og prioriterer å få orden på hagen først, så den er valpetrygg og kreativ-shiba-som-er-med-på-alt-som-er-gøy-trygg. :lol: Huset er reint, isolert, og ordentlig, og har både varmepumpe og liten kaminovn. I tillegg til hvert vårt store soverom, har vi også hvert vårt kontor/gjesterom. Helt genialt, og deilig råflott, hehe.

Åhhh det ser bare supert ut :D

Flotte bilder av de herlige jentene dine Sandra :heart:

vi vil gjerne komme på helge besøk eller dags besøk med Lp trening i hagen,grilling og lang tur i skogen..

Tindra hvisker at hun vil leke litt også :icon_redface:

Ja, klart dere skal komme på besøk. Vi har jo hundegård, så om Imouto blir helt idiot, slenger jeg henne bare inn der. :lol:

Har sagt det før og sier det igjen... Fy f...

Jeg og Kuma vil gjerne komme på besøk og gå tur i skogen.. Ellers så ser det jo nesten ut som hagen er stor nok til langtur i seg selv. Dere er bra heldige.

Det er veldig fint å løpe rundt i hagen og undersøke. Og det fine er at det er dritlett å komme seg til oss med bussen rett utenfør huset, så det er bare å ta turen! :)

Edit: Huset er bygd i 1965, ikke 1065... :icon_redface:

Endret av SandyEyeCandy
Skrevet

Forresten, her vil jeg veldiggjerne komme på besøk til dere, dere vet, til sommeren-ish, da kan jeg få makeover av EyeCandy'n. :D

Ja, det er klart du skal! Du kan endelig ta fine bilder av jentene, og så kan vi kjøre i 5 min bort til Ski Storsenter og handle! :banana:
  • Like 1
Guest Jonna
Skrevet
Huset er bygd i 1065,

DA er det godt vedlikeholdt da :lol:

Noe sier meg at dyrene kommer til å løpe-løpe-løpe og løpe de første ukene i den hagen. Så roer det seg etterhvert når de innser at hagen ikke blir borte :lol:

Det så knallfint ut!

Skrevet

Jeg kommer også gjerne på besøk en gang altså :whistle: Kan ta med meg ei plastplante som innflyttningsgave til og med :lol: Og bøllefrøet vil gjerne være med og teste hagen!

• Like 1
Skrevet

DA er det godt vedlikeholdt da :lol:

Noe sier meg at dyrene kommer til å løpe-løpe-løpe og løpe de første ukene i den hagen. Så roer det seg etterhvert når de innser at hagen ikke blir borte :lol:

Det så knallfint ut!

Haha, endra nå. :D Jeg opplevde noe ganske spesielt da vi var der ute. Imouto er jo veldig energisk og liker å være med på alt som skjer, og om det ikke skjer stort, så finner hun på noe. Men i hagen var det veldig viktig å undersøke, tusle rundt, titte og lukte, og ikke minst bare sitte og se på verden. Hun er jo en veldig observant type, og liker å ligge i vinduet der vi bor nå med full oversikt over Pilestredet fra 4. etasje, hehe, og jeg trur faktisk at denne hagen kommer til å gjøre henne til en utrolig fornøyd og mer likevektig hund. Det å bare være ute uten at det skjer noe, trur jeg kommer til å bli helt fantastisk for både Imouto og Marvin. :) Og Aikos behov for å være brutalis og herje voldsomt idet hun slippes løs trur jeg også kommer til å gå over når ikke forventninga til det å være fri er så høy, for det kommer hun jo til å være hver eneste dag i mange timer.