Gå til innhold
Hundesonen.no

Spørrekonkurranse for gamle travere.


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 668
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Annet navn; Du vet du har sittet for lenge på sonen når du kan svare på disse spørsmålene

For en kaostråd!

Google translate er morsom liksom.... Håp = надеяться :lol: Det sa meg jo himla mye liksom *ler*

Ot: men jeg vil gjerne påpeke at jeg fortsatt mener at Loke var en mindre pen belger :P

Hvordan han ble Nuch så fort aner jeg ikke, jeg holder en knapp på sjarmen :P

Ikke bare var han for stor, han hadde schæfer ører OG hode + at han hadde veldig lyse, nesten røde, øyne .

Nei.. Meg ikke forstå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ot: men jeg vil gjerne påpeke at jeg fortsatt mener at Loke var en mindre pen belger :P

Hvordan han ble Nuch så fort aner jeg ikke, jeg holder en knapp på sjarmen :P

Ikke bare var han for stor, han hadde schæfer ører OG hode + at han hadde veldig lyse, nesten røde, øyne .

Nei.. Meg ikke forstå..

*flir* Jeg kommer aldri til å glemme hvor sjokkert du var under NKK Bø den gangen :D Det var utrolig gøy å se på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flir* Jeg kommer aldri til å glemme hvor sjokkert du var under NKK Bø den gangen :D Det var utrolig gøy å se på :D

Jeg krysset alt av fingre for en blå og for at han ikke skulle mene altfor mye om pelling på edle deler. Herregud, så mange som ble bedt om å beføle bikkja mi ukene i forkant :lol:

Ikke kunne jeg børste han under magen før han gikk inn i ringen heller, siden han fortsatt mente veldig mye med lyd og tenner om den slags :lol:

Cacib var et ord jeg lærte når han fikk det.. Jaja.. Gøy var det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Hvem kjøpte sheltie av Caroline som ikke er aktiv lenger? Tror vedkommende bor i nord :)

Jenta heter Eva og hunden heter Spes, men nicket kan jeg ikke huske.. Moren er veterinær... ARGH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tenker*

Edit:

Hvilken sonis ville hatt jaktlabbe istedet om h*n ikke kunne hatt rasen h*n har nå?

(Mulig det kan gjelde flere, men jeg tok det første spørsmålet jeg kom på så det ikke skulle ta for lang tid.)

Edit2: Hvis det er for vanskelig, kan jeg tenke mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tenker*

Edit:

Hvilken sonis ville hatt jaktlabbe istedet om h*n ikke kunne hatt rasen h*n har nå?

(Mulig det kan gjelde flere, men jeg tok det første spørsmålet jeg kom på så det ikke skulle ta for lang tid.)

Edit2: Hvis det er for vanskelig, kan jeg tenke mer :P

Mokken? Rent gjetting fra min side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...