xxx12345 Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Raksha med Kasko? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Ikke henne jeg tenker på ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Dette er en hund i gruppe 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Marie og Tarik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Ja, det er en luring det der Men siden ingen, selv ikke Gråtass har prøvd seg, så kan jeg avsløre at etter to ukers febrilsk leting fant hun den i en transportsokk oppi en utstyrskasse Jeg trodde det var i ett belegg jeg.. jaja, jeg husket at det var i utstyrskassa i hvertfall. Mener det var på ett av Yrs første prøveløp. Snakk om hysteri. Det værste er at jeg har sikkert mista lommeboka ørten ganger både før og etter det.. Jeg er notorisk, men stort sett bare lommebok om det skulle være en trøst for meg selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Veldig intrikate spørsmål her nå Jeg husker så vidt hva som skjedde i går liksom. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Jepp, det var SFX. (Håper SFX ikke synes det var upassende å bruke det her, men jeg tror ikke det var en veldig traumatiserende episode). Skikkelig traumatiserende, det ser en bare på antall utstillingsringer jeg har vegret meg for å entre etter det... Dog er jeg glad jeg hadde tights under den dagen. Det finnes ingen bilder. Og skjørtet er kastet. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Nytt spørsmål eller flere hint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Medlemmen er ikke så aktiv nå om dagen på sonen, driver med agility og har over 2500 innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 MartineH? Jeg drar på jobb nå, så hvis det er riktig så får noen andre legge ut.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 MartineH? Jeg drar på jobb nå, så hvis det er riktig så får noen andre legge ut.. Korrekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Hvem var det som erta på seg endel medlemmer etter nkk ungdomsleir, hvor vedkomne også deltok? Vedkomne "plagde" noen av hundene for gøy. (eller noe i den duren) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Hmm! Hvis du snakker om det året jeg og Kathrine refererte til tidligere i tråden som vi IKKE vil se bilder fra ( ) så var det ingen som plagde noen hunder der, men gikk rundt i gangen med en klikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Ja det stemmer, men ville ikke si for mye itilfelle det ble for enkelt men hvem var det? Husker det var endel oppstyr rundt det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jeg fikk aldri med meg dette, bare at det skjedde noe greier fjern jeg var på den leiren da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jeg fikk aldri med meg dette, bare at det skjedde noe greier fjern jeg var på den leiren da! Ting ble nok veeeldig blåst opp til de grader, i etterkant en gjeng fjortiss jenter er flinke til sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Hvem var det som erta på seg endel medlemmer etter nkk ungdomsleir, hvor vedkomne også deltok? Vedkomne "plagde" noen av hundene for gøy. (eller noe i den duren) Vicky? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Ååååh... Nå husker jeg det ja, var muligens Vicky det gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jaa Yey! Hvilken bruker hadde en famøs sykkeltur med en tidligere hannhund av en rase h*n har tispe av nå? Dette skjedde i før-sonentid, men er gjengitt her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Yey! Hvilken bruker hadde en famøs sykkeltur med en tidligere hannhund av en rase h*n har tispe av nå? Dette skjedde i før-sonentid, men er gjengitt her. 2ne? Med Zar? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Margrethe? Neei, hun har jo en hannhund nå. Siri? Neei, hun har også hanne nå. (Jeg gjetter nå, av de som jeg kan se for meg dette kan ha skjedd med ) Hmm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Nei, ikke meg. Jeg driver da aldri å sykler slik at jeg blir utsatt for farer Tipper Line har rett jeg, og sier 2ne med Zar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Sorry, jeg så på meg Z'n kunne kanskje ha falt inn i den kategorien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 2ne? Med Zar? Jepp! Jeg elsker den sykleturen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts