Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ingar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ingar! Ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hmmm hva pokker skal jeg finne på: To medlemmer her inne har konkurrert i LP med Irsk Ulvehund, hva heter de medlemmene? (begge to må svares på samtidig, er ett navn feil gjelder hele svaret som feil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Gråtass og IW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Gråtass og IW? Riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonenbruker dukket opp i dag ved ni- halv ti tiden i en annen tråd, etter å ha glimret med sitt fravær lenge? Skikkelig OT i denne tråden, men han dukket opp i den tråden for noen dager siden også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Yey! Hvilket sonenmedlem, ikke lenger aktiv her inne, hadde/har en hund med navn Eso? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ina Og jeg har jukset og leitet (her inne, ikke Google!) så det teller sikkert ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg visste at det var Ina, i alle fall. Eso er en nydelig brun bc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg visste at det var Ina, i alle fall. Eso er en nydelig brun bc. Og skikkelig barbert på et bilde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Skikkelig OT i denne tråden, men han dukket opp i den tråden for noen dager siden også. Å ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 kom med nytt spm da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Siden jeg visste svaret uten å jukse (juks og juks fru blom), tar jeg meg friheten til å stille nytt spørsmål: Hvilket fiktivt arrangement ble funnet på da den første akkurat nå-tråden bikket hundre sider, og hvilke tre soniser skulle ha hovedrollene i dette arrangementet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Siden jeg visste svaret uten å jukse (juks og juks fru blom), tar jeg meg friheten til å stille nytt spørsmål: Hvilket fiktivt arrangement ble funnet på da den første akkurat nå-tråden bikket hundre sider, og hvilke tre soniser skulle ha hovedrollene i dette arrangementet? Bryllup. Monica og Nirm skulle giftes, og Espen skulle være prest. (Og: Jeg tror det er lurt at spørsmålene skrives med fet skrift). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Monica og Nirm skulle gifte seg og Espen skulle være prest! Jeg dobbeltsjekket for å være sikker, men hadde rett! Edit: Pippindamen vant. *furt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Bryllupet til Nirm og Monica, med Espen som prest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Bryllup. Monica og Nirm skulle giftes, og Espen skulle være prest. (Og: Jeg tror det er lurt at spørsmålene skrives med fet skrift). Alle tre hadde rett, men Heidi var først ute. Og ja, spørsmål i fet skrift er nok ikke så dumt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis var det som mistet skjørtet i utstillingsringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 aner ikke, men hahahahahahahhaha Finnes det bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 SFX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis var det som mistet skjørtet i utstillingsringen? SFX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jepp, det var SFX. (Håper SFX ikke synes det var upassende å bruke det her, men jeg tror ikke det var en veldig traumatiserende episode). Ingvild svarte først. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis vant juniorhandling på NKK Trondheim i 2006, og med hvilken sonishund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis vant juniorhandling på NKK Trondheim i 2006, og med hvilken sonishund? Benedicte med Cita? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Benedicte med Cita? Riktig sonis, feil hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts