Gå til innhold
Hundesonen.no

Pene hundenavn?

Benedicte

Recommended Posts

Skrevet

Min lille Laekenois tispe skal hete Lyra :wink:

Så da blir "flokken" Annette ,Lotte,Loke og Lyra :D

Egentlig hadde Likka passet bedre men det navnet har noen vært frekke og tatt :evil:

Til en Aussie må det jo være litt Cowboy navn?Laila? :D

Skrevet
Min lille Laekenois tispe skal hete Lyra :wink:

Så da blir "flokken" Annette ,Lotte,Loke og Lyra :D

Egentlig hadde Likka passet bedre men det navnet har noen vært frekke og tatt :evil:

Til en Aussie må det jo være litt Cowboy navn?Laila? :D

Hvem er Lotte...? Bare litt nysgjerrig.. :oops:

Skrevet

Hvem er Lotte...? Bare litt nysgjerrig.. :oops:

Psykopusen :D

Fikk henne av noen slektninger som skulle avlive henne fordi de mente hun var ondskapsfull :D

Jeg falt jo pladsask for kreket og hun har levd ut ondskapen sin hos meg de siste årene :wink:

Hun er kanskje litt på kanten av hva som burde gå løs,en av yndlingshobbyene hennes er å løpe bort til små barn,gni seg inntil dem for så å bite seg fast i hva hun får tak i..Vi bor rett ved en småbarnsbarnehage så hun koser seg :wink: Heldigvis er hun en slags dvergkatt.Alt er veldig lite å henne inkl klør så hun får ikke gjort noen skade.Men alle kompisene mine er redd henne :D Hun dreper nemlig tær 8)

Jeg digger den katta...(det gjør ikke Loke,han er redd for pusen)Akkurat nå ligger hun ved siden av PC`n og maler :wink:

Skrevet

Jeg har et navn jeg skal ha på min neste tispe.. :D Men det sier jeg ikke (ikke for å være slem... ) :D

Syns generelt navn som ender på -a er fine jeg da :D

Skrevet

til hannhunder har jeg sansen for: Ask, Loke, Storm, Fenris, Lancelot, Nattfari, Ravn, Anubis, Ulv, Varg, Birk +++

Tisper: Frøya, Huldra, Frost, Måne, Epona, Gwenywere, Tundra, Sol, Villemo, Shamira ++

Det er altfor mange fine navn til å klare å velge ut bare ett favorittnavn. :D

Skrevet
til hannhunder har jeg sansen for: Ask, Loke, Storm, Fenris, Lancelot, Nattfari, Ravn, Anubis, Ulv, Varg, Birk +++

Tisper: Frøya, Huldra, Frost, Måne, Epona, Gwenywere, Tundra, Sol, Villemo, Shamira ++

Det er altfor mange fine navn til å klare å velge ut bare ett favorittnavn. :D

Å, Frøya er kjempefint Love

Vi skulle egentlig kalle Vesla det, men så het hun Vesla, så da ville mamma beholde det :?

Synes forøvrig Tsarov er ganske fint, og Lisa.

Skrevet
Ask, Loke, Storm, Fenris, Ravn, Anubis, Ulv, Varg,

Der har du noen av navna jeg vurderte til Loke :D

Birk
Der har du navnet til hunden til vennina mi,ellers så hadde den vært med i vurderingen...

B.T.W :Fenris er sønn av Loke og hvis Loke noensinne blir brukt i avl skal jeg legge et hardt press på oppdretter

:wink:

Skrevet

Tisper: Laika, Embla, Lady, Zenta.

Hann hund: Miko, Kito (kaller Miko ofte det) , Teddy, Micky, Monty, Tassen, Balto.

Hmm, det er mange andre navn jeg liker kom ikke på noen andre nå :D

Skrevet

Smilla er det fineste tispenavnet jeg vet om:D Akela, men det har jo tre stavelser da, litt tungvindt.. Ako, Pavlov, Pilgrim (SKAL ha en hund/hest som heter det en gang.. knallfint navn, synes jeg) Cayenne, Chila, Cicero, Saya, Cajsa, Maya.

Skrevet

Hvis valget faller på aussie så skal den ha skikkelig cowboy navn, western-inspirert.

Utover det har jeg tenkt på Leah, Smia, Nova, Mali (hadde en ilder en gang som hette det), Lyng.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...