ToneS Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 (endret) Telisa's Ami Shanta Maja, født 01.08.2002 Endret 3. Januar 2013 av SoppenCamilla Siter
ToneS Skrevet 9. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Milla Marie (Milla) kom til oss påska 2011. Milla er født 01.11.2008. Dette er en pussig skrue og jeg begynner sakte men sikkert å lære denne hunden å kjenne. Hun er veldig rolig og tålmodig og elsker alt av folk, har veldig lyst til å prøve henne som terapihund gjennom NODAT, antagelig til høsten 2013. Men hun har også en jakt/lek side, så det blir morsomt å se hva det blir til etterhvert! Før hun fikk sommerklippen sin Etter sommerklipp Jeg skulle bare sjekke hvor dypt hun sov, dypt nok til at hun ikke merket at osten var der før noen vekte henne ved å lage en lyd Hyttetur i jula med nytt dekken på Kjent liggestil, rulle seg sammen så mye som overhodet mulig Siter
SandyEyeCandy Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Hun er dritsøt! Elsker sånne vippe-ører som ikke ligger bakover. Flott å høre at hun later til å slå seg til ro hos deg, og hvem veit, kanskje agility er nøkkelen til at hun plutselig skjønner "alt"? Siter
simira Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Så herlig hun er! Bor dere i Oxford? Var det ordentlig snø der i jula!? Siter
LilleZara Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Så søøøøøt! Haha,gøy å se det med osten! Vi har gjort det samme,bare med bacon,hun våknet ganske fort Siter
ToneS Skrevet 12. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2012 Hun er dritsøt! Elsker sånne vippe-ører som ikke ligger bakover. Flott å høre at hun later til å slå seg til ro hos deg, og hvem veit, kanskje agility er nøkkelen til at hun plutselig skjønner "alt"? Takk Ja, jeg håper det. Tror nok vi skal prøve litt agility til sommeren Så herlig hun er! Bor dere i Oxford? Var det ordentlig snø der i jula!? Takk Det er bare jeg som bor i Oxford, jeg studerer der, men skal hjem til sommeren. Så akkurat nå er jeg hundeløs Så søøøøøt! Haha,gøy å se det med osten! Vi har gjort det samme,bare med bacon,hun våknet ganske fort Takk Hehe, ja, helt utrolig at hun sov så lenge og dypt at hun ikke merket det. Hadde kanskje våknet litt fortere hvis vi hadde brukt bacon Siter
ToneS Skrevet 18. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Vi er så moderne at vi Skyper vi altså! Siter
ToneS Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2012 Hundene har vært på hytta i påskeferien, jeg har fått bilder som oppdatering siden jeg ikke kunne være der selv. Maja har kost seg på turer og i solveggen Må si jeg er litt sjalu på snøen og slikt, det er liksom ikke helt påske uten snø Siter
ToneS Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2012 Fått noen påskebilder av denne snuppa også Er for sliten til å leke med ballen, men man kan jo ikke legge den ifra seg Begge jentene i solveggen, Milla med en del snø i pelsen Siter
Maria Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Guri! Først nå gikk det opp for meg hvem du var, Tone S. Gah. Klart man husker Maja, liksom Søt! Siter
Heidihj Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Herlighet så herlig Maja så ut! Som forklarer henne minner hun meg om Elwira Litt samme utrykk selv rasene er veldig ulike (golden). Digger bildet der hun sitter på reinskinna! Siter
ToneS Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2012 Guri! Først nå gikk det opp for meg hvem du var, Tone S. Gah. Klart man husker Maja, liksom Søt! Hehe, ja jeg byttet jo navn også var jeg borte fra sonen leeenge. Kommet tilbake nuh! Takk! Herlighet så herlig Maja så ut! Som forklarer henne minner hun meg om Elwira Litt samme utrykk selv rasene er veldig ulike (golden). Digger bildet der hun sitter på reinskinna! Takk, hun er utrolig herlig Artig å høre at det ikke bare er min som er "sær" på den måten. Det er et av mine favoritt bilder av henne på den tiden. Den beste plassen å sitte på når man var på hytta Siter
Bananen Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 Jeg er innmari svak for tibbene, kjenner jeg. Artige, rare dyr! Jeg hadde en før (hun var egentlig ikke min, men ble det allikevel, på en måte ...). Hun hadde et lite sjarmerende apefjes (guri, det hørtes rart ut ... men hun har altså det). Siter
ToneS Skrevet 10. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2012 Jeg er innmari svak for tibbene, kjenner jeg. Artige, rare dyr! Jeg hadde en før (hun var egentlig ikke min, men ble det allikevel, på en måte ...). Hun hadde et lite sjarmerende apefjes (guri, det hørtes rart ut ... men hun har altså det). Ja, det er virkelig noe med disse tibbene. Tror nok ikke det blir en til tibbe på meg på en stund, det er jo ingen som er/kommer til å være slik som Maja. Men jeg tror nok at hvis noen i familien vil ha en liten, artig hund så skal jeg kjempe tibbens sak godt Siter
ToneS Skrevet 13. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2012 Nå er det bare ei uke til jeg får kose med dyrene igjen og jeg gleder meg sikkelig! Noen gamle bilder fra mobilen: ZZzzzzZZZ Kjent Maja stil i hundeparken etter kort tid. "Gidder ikke dette mer jeg, ligger her til vi drar hjem." Måtte opp å sjekke om hunden fremdeles var i livet når hun fremdeles ikke hadde stått opp og klokka var 13.00... Var ikke spesielt happy for å bli vekt Maja på jobb, veldig hjelpsom Siter
ToneS Skrevet 22. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2012 Milla har "mistet" pelsen igjen og vi har vært i hundeparken på vennetreff der hun fikk springe og kose seg masse! Siter
ToneS Skrevet 14. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2012 Veldig søt! Takk Ingen tvil om at hun koser seg! Hun liker hundeparken hun, men bare hvis det er få hunder og/eller hunder vi kjenner fra før. Jeg tok turen hjem i "høstferien" og det var utrolig kjekt å se hundene igjen! Her er noen bilder fra Røros og hytta Første gang med kløv for Milla, hun synes det var greit og det stoppet ikke henne fra å springe tulling og være seg selv. Hundene sprang opp på toppen dit vi skulle, lenge før vi kom dit, og satt der og ventet. (Selv om vi aldri har vært der før) Maja kom tilbake og sjekket om vi hadde noe godis Jentene mine Med sine helt nye refleksdekken Milla ventet på nedturen igjen... Mens Maja bestemte seg for å ta seg en pause der oppe. De var ganske slitne begge to når vi kom tilbake til hytta, og sov hele ettermiddagen, kvelden og natta. 1 Siter
shira Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 herlige bilder, det må være den søteste jacken æ har seet Siter
ToneS Skrevet 26. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 herlige bilder, det må være den søteste jacken æ har seet Takk Nydelig bilde! Takk! Siter
ToneS Skrevet 17. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Noen bilder tatt mens hundene var med meg til Bodø, før juleferien. Godstolen! Fra en tur vi gikk til "Linken". Dårlig mobilbilde.. Maja matcher sofaen ZZzzzzZZzZZ Sauseskinnet forran vedovnen er favorittplassen til Milla På toget på vei hjem til Trøndelag! Siter
ToneS Skrevet 3. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2013 Tenkte jeg skulle introdusere Lea. Remmabekken's Lea er en Gordon Setter, født i mai 2010. Hun er min fars hund, men jeg har en del å gjøre med henne jeg også. Hun er i begynnelsen av jakt treningen, og vi håper å kanskje få stilt henne i løpet av 2013. Fine hunden Lea er Milla sin største fan, Milla er derimot ikke like stor fan av Lea 1 Siter
ToneS Skrevet 19. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2013 Da har jeg endelig fått lastet inn julebildene! Rulle! Batdogs! Julehunden Snøøø Julemiddag! Hundene fikk gensere i julegave. Milla likte sin, Maja hatet sin. Trekkhund! Hjemmestrikkede potesokker Siter
Recommended Posts