Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av V&H 20kg-blokk?


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lucky me som er i live etter å ha brukt (holdt på å skrive "herja med" ) V&H i 4-5 år, hatt det i frysern, på benken, brukt brødkniven, osv osv.

En frisk velernært kropp tåler basselusker godt! Vi i det overrenslige og desinfiserte Vesten er sykere enn de som lever i "skitnere" men ernæringsmessig likeverdige områder.

Ser jo faktisk ut som om jeg kan få plass til en hel 20kilos i fryseren min også da :D Så jo utrolig kjekt ut med de ferdig oppdelte blokkene da! Men hvordan er det å hente ferskt fra fabrikken før de fryser ned, tar dere bare kontakt i forveien også setter de til side uten å fryse ned? :) Bor jo ikke så langt unna fabrikken så regner med at jeg drar dit og kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper hos disse: http://huskies.no/ Det er helt perfekt med slike skiver!

Kjøper også der, utrolig kjekt at de er ferdig oppdelte, betaler gjerne den lille slanten ekstra for å slippe å gjøre det selv! :) Og så bor jeg bare 3 minutt unna så det er ekstra kjekt. :D

Ser jo faktisk ut som om jeg kan få plass til en hel 20kilos i fryseren min også da :D Så jo utrolig kjekt ut med de ferdig oppdelte blokkene da! Men hvordan er det å hente ferskt fra fabrikken før de fryser ned, tar dere bare kontakt i forveien også setter de til side uten å fryse ned? :) Bor jo ikke så langt unna fabrikken så regner med at jeg drar dit og kjøper.

De tar faktisk utrolig lite plass til at det er 20 kilo det er snakk om. Jeg har liiiiten fryser, men det er ikke noe problem å få hele blokken OG min mat oppi den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...