Zera Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Kl 09:30 Tar første bilde når jeg står opp og er på vei ut av soverommet. Hundene er allerede klare Kl 10:30 Jeg ser på tv, mens Zera ser på meg, og leken sin. Kl 11-13 Jobber med masteroppgaven.. Kl 13:30 Spiser mat og ser på tv, hundene chillern fortsatt Kl 14:30 Har kommet meg på skolen en tur. Hører på foredrag andre masterstudenter holder om sin egen master. Kl 15:30 Drar hjem fra skolen, og beskuer hovedbygningen på Gløshaugen på min vei Kl 16:30 Hjemme igjen, og blir møtt av to glade, men våte hunder, som nettopp er hjemme fra tur med sambo Kl 17:30 Skal lage middag, men må visst både vaske opp og rydde ut av oppvaskmaskinen først (gah).. Kl 18:30 Ser på The Mentalist og spiser middag Kl 19:30 Hundene slapper fortsatt godt av etter tur med sambo Kl 20:30 Hundene er klar for tur med meg! Kl 21:30 To stk bløte hunder hjemme fra tur Kl 22-24 Jeg spiller dataspill Kl 24 Zera gir Tina nattakyss 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Ups, glemte å sette ned oppløsningen før jeg linket til bildene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Fin dag Har dere fått en hund til, eller er den på låns? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 3. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Fin dag Har dere fått en hund til, eller er den på låns? Den er på lån Skal ha henne frem til søndag kveld. Da har hun vært her i to uker, mens familien hennes var på ferie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 søte voffser 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Næææh. Spiller du lol? Moro! Øst eller vest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 3. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Næææh. Spiller du lol? Moro! Øst eller vest? Gjør visst det nå Men vet ikke hva øst eller vest refererer til spiller 5 mot 5 i summoners rift.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Så fiiiiine hunder og du er heldig som har en sambo som hjelper sånn til med turer, lite av det her i hus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Så ut som en koselig dag Og så søte hunder da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 4. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Så fiiiiine hunder og du er heldig som har en sambo som hjelper sånn til med turer, lite av det her i hus Ja, han er snill og hjelper til, selv om det ofte er en liten sur mine hvis jeg spør Neida, han er super Han ville jo ikke ha hund i første omgang, og akkurat nå må han leve med to Men er mest jeg som går tur ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Koslig dag Går du på biologi? Syns jeg så Nilla der gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 4. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Koslig dag Går du på biologi? Syns jeg så Nilla der gitt. Har bachelor i biologi ja, men tar master nå. Ja, hun er en av lederne for forsknings-seminarene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts