Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Trenger da ikke kaffe! :aww: Fin dag! :D Fine shibaer! Skulle ønske jeg var som deg, og kunne holde koken hele tiden! Må bli flinkere til det jeg.... :P

Guest lijenta
Skrevet

Viste bildene av de røde farene til sønn, og han syntes dem så nyyydelige ut. :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Trenger da ikke kaffe! :aww: Fin dag! :D Fine shibaer! Skulle ønske jeg var som deg, og kunne holde koken hele tiden! Må bli flinkere til det jeg.... :P

Nå må du huske på at jeg er på jobb fra 8-16, og derfor har et ganske stort behov for å veie opp for at de for det første er aleine hele dagen, og for det andre bruker den tida på å sove. Jeg følte ikke at jeg MÅTTE gjøre noe med dem hele tida mens jeg var student og jobba deltid. :) Nå har jeg forøvrig fått beskjed om at betennelsen i bekkenleddet høyst sannsynlig kommer av at jeg har kjørt meg for hardt, så jeg skal i alle fall slutte å ha dårlig samvittighet for at hundene ikke blir aktivisert nok. :P

De to der altså.. må være noen av verdens vakreste hunder :wub:

Åh, tusen takk, Irene! :hug:

Fine jentene :wub:

Og ler meg ihjel av treningsbildene. Takk for at du tok med Ellie :lol:

Ellie hører med! :heart:

Koselige bilder :ahappy: Så ut som en kjempekoselig dag! Veldig søtt med valpefeiringen :thumbsup:

Ja, klart vi måtte feire! :)

Viste bildene av de røde farene til sønn, og han syntes dem så nyyydelige ut. :D

Takk for det, de ER nemlig så nydelige! :wub:

Super EFIT, og gud de er vakre de to jentene dine :heart: (og ser ut som om de har bøtter av personlighet og :lol: )

Altså, personlighetene til de to frøkenene der er så store at den bare bobler helt over innimellom. :D
  • Like 1