ToneS Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Grattis! (Har ikke sagt det enda jeg tror jeg..) Fine de er! Og jeg har heller ikke peil på DSG, men min favoritt er nok Treasure Flower, pen! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. April 2012 Rapporter Skrevet 20. April 2012 Jeg synes Treasure Flower er utrolig flott! Det er de alle sammen, altså, men den der har fest seg hos meg... Sjøl om jeg mistenker at han får litt grisehale når den er så "framoverlent" alt nå. Men jeg liker snurrehaler, jeg! Siter
ipadda Skrevet 23. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2012 Lille Treasure har ingen tegn til å skulle få "grisehale", sånn per idag hvertfall, han bøyer den godt, uten tvil, men det er ingen krøll på den. Tok forresten noen nye bilder av de i går. Tassel (Tispe) Tufted Pansy Treasure Flower Tulip: 1 Siter
MegaMarie Skrevet 23. April 2012 Rapporter Skrevet 23. April 2012 Okei, jeg endrer favoritt til Tufted Pansy Lekker, lekker, lekker! Siter
GunhildM Skrevet 23. April 2012 Rapporter Skrevet 23. April 2012 Jeg synes Tufted Pansy ser ut som en liten Betty kopi! Utrolig fine hele gjengen! Siter
ipadda Skrevet 6. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2013 Kanskje jeg skal oppdatere her, sidene det tross alt er ett sonen kull? Vill og gal som jeg er, bestemte jeg meg for å beholde både Tassel Flower, og Treasure Flower hjemme. De har nå blitt 13 mnd gamle, å kullets helsestatus kommer nå tikkenden innover. Treasure Flower: HD:B - PL:0/0 Tufted Pansy: HD:A PL:0/1 Tulip er ikke sjekket enda. Tassel Flower (tispen) : HD: A - PL:0/0 Kjipt med grad 1 PL - men det er heldigvis ikke noe hunden lider av. I løpet av disse mnd har jo de to jeg har, vært på endel utstillinger... Tufted Pansy startet valpekarrieren med å bli BIM valp på rasetreffet, i konkurranse med 24 andre valper. Han er ikke stilt siden. Tulip er ikke utstillt enda. Tassel Flower: Nr 2 i klassen på rasetreffet 2XBIR 1XBIM + BIG2 valp i gruppe 2 på NKK Rogaland Som voksen er hun stilt tre ganger: BIR + CERT i Ølen BIR + CERT på NKK Kristiansand (storcertet i boks) 2BTK + Reserver CERT på NKK Hordaland Treasure Flower: 2xBIM valp 1X BIR valp Nr 2 i klassen på rasetreffet 1xBIG 4 på NKK's valpeshow i Rogaland. Som voksen er han foreløpig stilt to ganger. Ølen - Excellent NKK Kr.sand - Excellent NKK Hordaland - 2BHK med CERT (storcertet i boks) Den som gjettet på grisehale vant Ellers er jeg dritfornøyd med begge to, de er superenkle, sosiale og trivelige hunder. Jeg får bare gode tilbakemeldinger på de to andre også. Kjempe kjempe fornøyd med kullet så langt! 2 Siter
Acrobatix Skrevet 6. April 2013 Rapporter Skrevet 6. April 2013 Jeg får bare opp alle bildene her som små,blå spørsmålstegn jeg.. ? Men gratulerer med fine resultater på valpene dine, både på helse og i utstillingsringen Siter
ipadda Skrevet 16. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2013 Da begynner blomsterbarna å bli ganske så voksne. IQ har blitt pappa til sitt første kull - han skal ha ett kull her på kennelen til høsten, før han settes på vent noen år. Begge er stilt endel siden forrige gang. Tasle har til nå gjort det KNALL bra. Hun har 5 av 6 mulige cert (1 rec. cert) - hennes dårligste plassering til nå har vært 2btk med R.Cert... IQ har gjort det så som så - han har fremdeles til gode å få noe annet enn Excellent, men CK har blitt holdt igjen noen ganger pga halen - hvilket er forståelig. Begge to er påmeldt dobbel utstilling på Karmøy i slutten av mnd. Tasle er også påmeldt rasespesialen både i Sverige og i Norge. Vi blir antagelig også å reise til KBHV og Dansk Vinner , og på Norsk vinner før vi gir oss i år 2 Siter
Recommended Posts