Raksha Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 GRatulerer med flott kull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Så fantastisk at det hele gikk såpass bra Jeg var redd hun skulle sprekke på slutten der Flotte og store(?) valper fikk hun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer sååå mye RTL Fikk skikkelig dejavu til Bess sitt kull da jeg leste, samme start liksom, men hos henne kom det 7 til. Glad Betty slapp det. Nå skal du bare kose deg med småttisene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer masse med fine store valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer så mye! Flotte mamman og skjønne små bebisene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Grattis! Flinke Betty! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer så masse! Kjempeflinke Betty :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Tusen takk, alle sammen Vi er selvsagt strålende fornøyde alle mann, og Betty tar morsrollen med strak arm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sillychampion Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Jeg MÅ bare! Eneste tispen i kullet, hun skal hete Thief O'hearts 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Grattis Kjempenydelig ja :heart: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Grattis så mye med valpene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer med et flott kull og godt at alt gikk bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Så godt å se de små nurkene, og en punktert Betty og at alt gikk så bra (får jo litt klump i magen når man tenker på hvordan det gikk med Lotta) - så dette var bare kjempehyggelig! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 så bra at Betty tar det hele med glans! Litt drama underveis, men grattis med de 4 sprell levende og store valpene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Grattis med digre småttiser . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer med valper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer så mye med valpene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulere med valpene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Ikke noe bra bilder. Jeg ville ikke stresse Betty - så skjøt i full fart. Kommer bedre bilder etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Ikke rart hun var diger med så store valper i den lille kroppen. Grattis med valpene og bra jobbet Betty! Nei, fy flate for en størrelse. Det har skjedd før, kommer til å skje igjen, men jeg blir like overrasket hver gang de er større enn normalt. Syns normalen ser vond nok ut å føde jeg GRatulerer med flott kull! Tusen takk! Så fantastisk at det hele gikk såpass bra Jeg var redd hun skulle sprekke på slutten der Flotte og store(?) valper fikk hun Sprekke, ja.. huff. Hun var stor, hun var det, å jeg var litt bekymret på slutten. Gratulerer masse med fine store valper Gratulerer så mye! Flotte mamman og skjønne små bebisene Grattis! Flinke Betty! Gratulerer Gratulerer så masse! Kjempeflinke Betty :-) Gratulerer Gratulerer så mye! Grattis Grattis så mye med valpene Gratulerer med et flott kull og godt at alt gikk bra TUSEN TAKK! Så godt å se de små nurkene, og en punktert Betty og at alt gikk så bra (får jo litt klump i magen når man tenker på hvordan det gikk med Lotta) - så dette var bare kjempehyggelig! Gratulerer! Ja, jeg må jo si at når ting sto på som verst, å vi ikke fikk veer, så så jeg for meg keisersnitt som avsluttning. Da pumpet hjertet godt kan du si. Heldigvis gikk det mye bedre enn jeg trodde, og jeg er superfornøyd med den fantastiske klinikken vi går på - som gjør klar rom å støtter og hjelper når alt ser sort ut. Godt å føle seg velkommen, og hjemme. Å Betty har som sagt imponert stort idag. Ikke engang ga hun ifra seg lyd, ikke engang var hun redd, hun tok det myyyye bedre enn jeg ville gjort i samme situasjon! Lotta situasjonen hører heldigvis med sjeldenheten, dyrlegen vår mente det var større sjanse for å vinne en million i lotto, liksom. så bra at Betty tar det hele med glans! Litt drama underveis, men grattis med de 4 sprell levende og store valpene! Gratulerer! Grattis med digre småttiser . Gratulerer med valper! Gratulerer så mye med valpene! Gratulere med valpene! Gratulerer! TUSEN TAKK Gratulerer sååå mye RTL Fikk skikkelig dejavu til Bess sitt kull da jeg leste, samme start liksom, men hos henne kom det 7 til. Glad Betty slapp det. Nå skal du bare kose deg med småttisene dine Tusen takk! Glad for at det ikke kom mer en 5 valper totalt jeg, jeg syns det er mer en nok på en så liten hund, å i den størrelsen, med mindre valper er jeg sikker på hun kunne klart å bære 10... Vi koser oss kjempemasse, Betty er superflink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts