Gå til innhold
Hundesonen.no

På Chartertur - Kjenner du deg igjen?


Guest Yellow
 Share

Recommended Posts

Kanskje eg er kjedelig, men kan ikke fordra når unger blir "brukt" slik i film.

Er det bedre når barn er med i storfilmer eller reklamefilmer? Tror det egentlig er "verre" slik sett, dessuten er det pappaen selv som står for alt, så tror nok hun har det bra under innspilling, jeg likte iallefall sammenlikningen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bedre når barn er med i storfilmer eller reklamefilmer? Tror det egentlig er "verre" slik sett, dessuten er det pappaen selv som står for alt, så tror nok hun har det bra under innspilling, jeg likte iallefall sammenlikningen. :)

Nei, er ikke det eg mener med "brukt". Men med innholdet liksom. Vet ikke helt hvordan eg skal forklare det. Når små barn blir satt inn i voksensituasjon.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg humret litt. Synes den var godt laget, og barnet lider jo ingen nød under innspillingen, det er jeg sikker på. Hvordan hun vil synes det er om en 10-15-20 år, vet man jo ikke (og det er veld et som får noen til å reagere) , men jeg vil anta hun tar det med humør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(og det er vel det som får noen til å reagere)

Det som får nokon til å reagere, er vel at ein framstiller eit lite born som ein ravande drukkenbolt.

Eg hadde ikkje tenkt å skrive noko her, for eg meiner at det har lite hensikt å skrive "Eg synst ikkje det var morosamt", men dette måtte kommenterast.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som får nokon til å reagere, er vel at ein framstiller eit lite born som ein ravande drukkenbolt.

Ja, det er jeg helt enig i. Det blir helt feil. Samtidig oppfører hun seg slik som ettåringer flest (selvom det blir overdrevet for å markere poenget)- man kan jo snu på det- og si at drukkenbolter oppfører seg som ettåringer?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg helt enig i. Det blir helt feil. Samtidig oppfører hun seg slik som ettåringer flest (selvom det blir overdrevet for å markere poenget)- man kan jo snu på det- og si at drukkenbolter oppfører seg som ettåringer?

Er jo nettopp der sammenlikningen er, at oppførselen til barnet faktisk er utrolig lik enkelte på fylla, og ser godt mange likhetstrekk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...