julnil Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Finnes det noe slikt her inne? Leter, men er isåfall blind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Vet ikke, men vibb.no er ikke de dårligste på sånt. Ellers hjelper det ofte å google på navnet hvis det er en spesielt man ser etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 I hvertfall lurt å søke på butikkens navn her, for å se om andre har skrevet om den, både positivt og negativt. Kunne spart meg for mye venting, tull og ubehageligheter om jeg hadde gjort det da jeg skulle kjøpe trimmebord for en tid siden, så nå sjekker jeg her og gooogler eventuelle nettbutikker FØR jeg bestiller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Jeg pleier å søke på f.eks " nettbutikk forum " i google. Da kommer det gjerne diskusjoner fra forum ang nettbutikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 Jeg pleier å søke på f.eks " nettbutikk forum " i google. Da kommer det gjerne diskusjoner fra forum ang nettbutikken Tips til deg. Her kan i alle fall jeg google bare "nettbutikk" også får jeg opp en liste til venstre. Trykk på "mer" og "diskusjon" så får du opp det samme - men da får du med litt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 http://www.renatea.com/linker.htm her har jeg lagt inn ganske mange linker til nettbutikker, er ikke oppdatert på en stund, men er mange å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Husk at petworld eies av samme mennesker som driver med norges mer eller mindre velkjente valpefabrikk. Tidligere under navnet "Hollerudhagen" - nå kennel under navnet "Hagen Zoo", og med dyrebutikk online... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts