Artemis Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Hva skal til for å bli BIR i en rase? Jeg ser at en hund var på NKK Bø i helgen og fikk excellent, men det er ikke oppført noen BIR i denne rasen. Betyr det at man må ha CK for å bli BIR? Siter
Artemis Skrevet 20. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Oki, da har jeg lært noe nytt i dag også. Takk. Siter
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Oki, da har jeg lært noe nytt i dag også. Takk. Var det den røde/hvite setteren du tenkte på? Siter
MonicaT Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Helt ot, men noen som vet hvilken Breton som stilte? Siter
Synnikken Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Helt ot, men noen som vet hvilken Breton som stilte? Jeg kan sjekke opp i det for deg etter middag. Siter
Artemis Skrevet 20. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Var det den røde/hvite setteren du tenkte på? Ja, det var den irske som fikk meg til å lure, men det var jo bare tilfeldig. Hvordan det? Siter
MonicaT Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Jeg kan sjekke opp i det for deg etter middag. Supert Siter
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Ja, det var den irske som fikk meg til å lure, men det var jo bare tilfeldig. Hvordan det? Regnet med at en så tallrik rase som irsk setter får en BIR, mens det var vel bare en rød/hvit og da er det jo ikke gitt at det blir BIR. Også så jeg den da jeg var der og syntes faktisk den så ganske fin ut, men jeg kastet bare et blikk på den altså. Siter
Recommended Posts