FranskDogge Skrevet 22. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Har fått advarsel etter jeg lagde denne tråden. Og fått advarsel pga. jeg oppdaterte status for noen dager siden.. Bare steng meg ute, jeg bryr meg lite når det er så lite som skal til for å få advarsler. Idioti hele greia!. Det er på tide at noen som har peiling på den norske loven driver dette forumet, enn at det skal drives på en amatør måte. Husk det er et .NO domene, ikke com, org, og den typen. Få advarsel uten grunnlag. Bare skrive: For mye useriøse statusoppdatateringer, innlegg og tråder som er eld gamle (Ja ifra før jeg ble utestengt i 2 uker som jeg har fått advarsler for tidligere) blir bare for dumt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Men var det ikke din hund som bjeffet når du hadde sex og eller blander jeg med en annen her nå? I så fall ville jeg fått kontroll på bikkjen på det punket først ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Men var det ikke din hund som bjeffet når du hadde sex og eller blander jeg med en annen her nå? I så fall ville jeg fått kontroll på bikkjen på det punket først ... Det var vel bare et forsøk på å få igang en lignende tråd som de hadde hatt på canis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FranskDogge Skrevet 22. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Det var vel bare et forsøk på å få igang en lignende tråd som de hadde hatt på canis. Ja, og denne er seriøs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Ja, og denne er seriøs. Ja, det tenker jeg nok. "ulv, ulv" osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FranskDogge Skrevet 22. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Ja, det tenker jeg nok. "ulv, ulv" osv... Hva mener du med ulv? Det er hund jeg har. Når det gjelder advarslen så mener jeg det er viktigere å bli kvitt problemene med hunden ved å lage tråd om det enn det frykt for advarsler pga. noen ikke liker problemstillingen. For advarsler vil det alltid komme uansett så lenge jeg oppdaterer statusen min og 1 person mener det er uinterresant tema den omhandler, men det er en annen sak.. Dette er et hundeproblem og ikke et forumbrudd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts