Snøfrost Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 såå skjønne savner valpeturene jeg hadde med kullet mitt. Gleder meg allerede til neste gang. Kos deg med den hvite gjengen mens du fortsatt har de alle hjemme 1 Siter
Angilja Skrevet 21. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2012 såå skjønne savner valpeturene jeg hadde med kullet mitt. Gleder meg allerede til neste gang. Kos deg med den hvite gjengen mens du fortsatt har de alle hjemme Tusen takk! Ja det skal jeg virkelig gjøre, nyter hver dag med de! 1 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Åååå de er såååååå motbydelige.... *sukk* Siter
Cloudberry Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Åååh! Isbjørnbabyer Og så fine øyevipper de har 1 Siter
shira Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 De er jo så nydelig, blir jo helt syk av å se Siter
Angilja Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2012 7 uker har de blitt nå, og nå kan egentlig tiden stoppe opp litt! Breeeems! Jeg vil ha trollene mine lenger ei ei uke til altså! (noen blir 1 1/2 uke ekstra da) Rosasvart, som nå heter Katla, kommer til å bli igjen her hos oss, sammen med lilla, som nå heter Dís. Tid for bildespam! Her er guttene: Sort hann Grønn og sort Sort Grønn Blågrå Blå Sort Brun Brun Brun Blå Grønn Blågrå Siter
Angilja Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2012 og tispene: Rosa Rosa Gul Lilla Gul Lilla Rosasvart Lilla Rosasvart Rosasvart Rød Gul Rød 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Nydelige er demvalpene dine. Siter
Poter Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Der de løp sammen i lyngen så de ut som myrull Siter
Puttiva Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Så nydelige de er! Er den sorte hannen og lilla tispen bisquit? Siter
Gjest Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Utrolig artig å se kjønnssærpreget og særpreget til hver av valpene! Spesielt grønn har et skikkelig særegent uttrykk i mine øyne, kjent'n igjen på alle bildene. Og for noen øyenvipper på disse vakringene <3 Har aldri sett samojed med "bisquit" om det er det det heter. Veldig flott valpekull! Siter
Angilja Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2012 Så nydelige de er! Er den sorte hannen og lilla tispen bisquit? Utrolig artig å se kjønnssærpreget og særpreget til hver av valpene! Spesielt grønn har et skikkelig særegent uttrykk i mine øyne, kjent'n igjen på alle bildene. Og for noen øyenvipper på disse vakringene <3 Har aldri sett samojed med "bisquit" om det er det det heter. Veldig flott valpekull! Takk Haha, ja han grønne er veldig spesiell! Sååå søt, men litt rar kanskje Han er en storsjarmør som alle som kommer hit kjenner igjen! Ja en del av de har bisquit -tegninger, særlig rundt ørene. Det meste av dette vil sansynligvis forsvinne etter hvert, men den lilla som har ganske mye i ansiktet vil trolig beholde litt av det. Her er et bilde av (halv-)storesøster Tilla, hun hadde minst like mye bisquit som den lilla når hun var valp, samt en stor flekk på ryggen. Nå ser man at hun har litt bisquit under øynene, men ellers må man "grave" i pelsen for å finne det på ørene og på ryggen. Artig at de ikke er bare hvite også Siter
Ganzie Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Myrulldotter :wub: Gode gud, de er så søte at jeg nesten får tannpine :wub: 1 Siter
MegaMarie Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Åååå, grønn så super frekk ut Vil ha! Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 De er knallfine! Der de løp sammen i lyngen så de ut som myrull Haha Myrull var jo et genialt navn for en liten samojed-dott! Siter
Maria Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Ååååh! Smelt... Grønn altså. For en sukkerklump! Siter
Pim Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Såå fine! Og hun derre Katla kan godt få komme til Trondheim på studieopphold (syns forresten bisquit-tegninger er nydelig; Nansen hadde bisquitfarget stripe over ryggen, samt bisquit på ører og som flekker på nesa som valp. Nå har han bare såvidt synlige "fregner" over snuten, supersøtt ) 1 Siter
Angilja Skrevet 11. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2012 Ja, så har 8 uker blåst av sted, og 4 av valpene har fortlatt redet. 4 til flytter i løpet av uka, og innen søndag er det bare Katla og Dís som er igjen her (de skal bo her). Litt vemodig når de drar, med nå er valpene veldig klare for nye eventyr! I dag har vi vært på skogtur med de 6 valpene som fremdeles er igjen her. Litt bildespam! Brage (sort) Brage Ailo (blå) og Tinka (rosa) Linnea (gul) feilberegna farta inn mot en søledam, gikk ikke helt som planlagt. Brage Mine små pøbler; Katla og Dís Katla og Dís (og Ailo under Katla) Katla Katla (rosasvart) Dís og Linnea (gul) Katla Katla - Brage - Tinka Katla- Brage - Ailo Ailo Ailo 1 Siter
Monica123 Skrevet 11. September 2012 Rapporter Skrevet 11. September 2012 Hjelpes og herlige de er blitt Nesten til og spise opp jo 1 Siter
Stine Skrevet 11. September 2012 Rapporter Skrevet 11. September 2012 Herregud så skjønne! Katla 1 Siter
Toril Skrevet 11. September 2012 Rapporter Skrevet 11. September 2012 Ikke så mye mer å si enn :heart: 1 Siter
Poter Skrevet 11. September 2012 Rapporter Skrevet 11. September 2012 Skikkelige kosebamser det der Siter
Recommended Posts