Gåsa Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Havanaislove: Bra shampo! Har hatt flere produkter fra merket der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Kiri har fått seg nytt halsbånd! brunt med hvite prikker! Vi er gjenbrukere siden vi kjøpte det billig av en sonis *gliiis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Legg det i senga til noen! HAHA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Börjes Tingsryd er en av mine favoritter. Her er det siste jeg har fått derfra: Dekken: 179; for 65 cm rygglengde Refleksdekken: 34,50; Linfrøolje 1 liter: 71,50; Shampoo 0,5 liter: 48; Selvklebende bandasje: 4,5 meter 11,95; 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Nytt halsbånd : :purple: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Börjes Tingsryd er en av mine favoritter. Her er det siste jeg har fått derfra: Var dette "riktig" i lengden i forhold til det som står skrevet på nettsiden dems? Vurderer å bestille det, men vet ikke om jeg skal ta 55cm eller 65cm, Chicka pleier å bruke 60cm og et er bittelitt langt til hun bak, også har hun ganske stort frontparti som trenger litt "plass". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Var dette "riktig" i lengden i forhold til det som står skrevet på nettsiden dems? Vurderer å bestille det, men vet ikke om jeg skal ta 55cm eller 65cm, Chicka pleier å bruke 60cm og et er bittelitt langt til hun bak, også har hun ganske stort frontparti som trenger litt "plass". Kjøp 65 cm du. Det var ikke veldig tykt, men passe til sånn ikke altfor kaldt vær. Pent å se på, lett og god passform. Jeg kjøpte 65 til begge mine som er henholdsvis 58 og 62 i rygglengde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 En regn overall så jeg slipper så mye søle og våt hund inne. 179,- et litt varmere dekken til 199: et enda varmere dekken til pauser i fjellet, også 199. Og en råsa refleks dekken til 199 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Kjøp 65 cm du. Det var ikke veldig tykt, men passe til sånn ikke altfor kaldt vær. Pent å se på, lett og god passform. Jeg kjøpte 65 til begge mine som er henholdsvis 58 og 62 i rygglengde. Takk, da blir det 65cm. Har noen tykke dekken, så at det ikke er så tykt er perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Nå vil jeg shoppe også. Har ikke dekken, eller noe annet utstyr. Jeg ønsker meg sort dekken/jakke fra nettdyret.no og det blå fra Børjes. Og et knall rosa bånd til det blå dekkenet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Hun har fått ca 15 kg hjorte lever og ny seng.(Jippi hun ligger på den) I slutten av uka skal jeg bestille 40 kg Vom og Hundemat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Vårt siste kjøp: Regnekken fra Hurtta: 13kg TOTW valp Hurtta halsbånd i sort (som er altfor stort enda) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Nå ble mistet jeg et innlegg... Shoppet i dag: Sort strikket genser fra Dogman 117 kr Rosa kobbel på halv pris fra Trixie Fit Ami Sushi 49 kr (huff, tørkestativet i bakgrunnen...er ikke lett å få gode bilder) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 http://www.petworld.no/no/artiklar/hund/snacks/bein-av-parmaskinke-24-cm-390-g.html Gikk ned på høykant hos begge hundene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 En bitteliten gakk-gakk. Den var så søt at jeg MÅTTE ha den 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Håper ikke det er for bredt I såfall kommer det for salg her etterpå 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Håper ikke det er for bredt I såfall kommer det for salg her etterpå Og i såfall kjøper jeg det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Og i såfall kjøper jeg det :-) Skal huske det Sier ifra når jeg har fått prøvd det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 En regn overall så jeg slipper så mye søle og våt hund inne. 179,- et litt varmere dekken til 199: Er du fornøyd? Er på dekkenjakt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 10grisehaler, en strutse gangedings og små godbit bein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Er du fornøyd? Er på dekkenjakt.. Virket greit når vi prøvde det. Har ikke brukt det noe enda da det er for varmt og gå med dekken for Varga i plussgrader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 + en stål matkopp +4 bokser mat til fisk og en aquasafe til akvariumvannet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Mitt siste kjøp er et Hurtta Pro Varmedekken til belgerfrøkenen min. Vi skal på sporkurs i slutten av måneden og planen er å sove i telt - da er det viktig å holde varmen Tenker også at det vil komme til nytte før og etter agilitytrening. Synes dekkenet sitter kjempefint på hunden. Foreløpig er ikke dyret like fornøyd som meg... Har også bestilt en Alac-sporline og sporselen Canis selger i nettbutikken sin. Blir spennende å se om jeg har valgt riktig størrelse på selen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Mine siste kjøp er: Et reflekskobbel fra Arielle's hundeutstyr som jeg er veldig fornøyd med. Det er kjempegodt å holde i og refleksen er veldig bra. Kobbelet er ikke for tykt og tungt heller og det er 2 meter langt så Sølve har akkurat nok båndlengde. Det forrige reflekskobbelet (fra Canis) var nemlig på 180 cm og det var simpelthen alt for kort - i følge Sølve. (Håper det er greit at jeg la ut bildet ditt Arielle) Jeg har også kjøpt et refleksdekken og det virket veldig bra og varmt, men det hjalp ikke stort siden rygglåsklikksaken (hvaheterdet!) gikk rett over tissen på Sølve. Så det nekter han å gå med forståeligvis - dette er med andre ord et "tispedekken" og et bomkjøp.. Jeg har også kjøpt en boks med probiotikapulver fra Dr. Mercola som jeg håper er bra, det er litt tidlig å si. For en stund siden kjøpte jeg Dr. Mercola krillolje og den er jeg kjempefornøyd med. Den er veldig lett å dosere og det blir ikke noe gris siden du bare pumper ut oljen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts