Jankaa Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Det siste kjøpte her i huset er en gresshoppa-sele til M. Og tyggesaker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CTSquirrel Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Storhandlet på canis i det siste for nesten 3000 kr, for min nye hund som kommer i hus i august:D Blir forvert for et nydelig lite (stort) nurk av en English Toy Terrier da! Kjøpt: *fire hundebøker, -På talefot med hunden -100 prosent hverdagslydighet -Lydighetstrening i teori og praksis -Hundens språk og adferd Kan jo en del fra før av, men skader ikke å lese mere, og jeg er jo litt hundenerd blitt... *dog residence bur, høyde 61 cm, *klosaks, blodstillende salve, sjampo, poser (to sistnevnte var dagens produkt, tenkte å sope til meg noen poeng) Samt en kong, en biteleke, matskål, flexibånd, kobbel, sele og halsbånd på en zoobutikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 5 ruller bæsjeposer fra coop, de beste (er ikke så ofte på coop, så kjøper "stort" når jeg først er der) Akkurat kjøpt BOT teppe på 50x55cm av Borghild med Springerene her inne :bananas: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 5 ruller bæsjeposer fra coop, de beste (er ikke så ofte på coop, så kjøper "stort" når jeg først er der) Enig! Bruker bare de vi De rema hadde før var også bra, men de nye er shait. Dessuten råforer jeg, og trenger ikke 2-liters poser Takk og lov for Coop sine! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Jeg venter og venter på at valpen min skal bli født.. Imens shopper jeg! Fra Canis: bøker, - lydighetstrening i teori og praksis, klikkertrening for din hund, 100 & positiv hverdagslydighet, rundering i teori og praksis og hundens språk og atferdmatskål med anti-sklivannskål non-spillet fylt margbeinløsbittliten musemattetennisballliten myk ballKONG puppyKONG puppy med pipelydschæferkardemild shampoi-clickerbæsjeposer biobånd fra ruffwear 150 cm lite valpehalsbånd, rødt"ungdoms"halsbånd fra Ruffwear, finner ikke bilde, tror ikke de har det lengre, kjøpt på tilbud. Fra Divinedog: Hurtta motivation løpsveske Hurtta motivation sprintveske refleksskjerf i gul refleksvest gul hurtta motivation vannskål hurtta y-sele refleks hurtta y-sele svart hurtta halsbånd, blå + to pakker vom/kyllingsnack og 5 denticks+ balsam Jeg tror divinedog.no er den billigste plassen å bestille Hurtta-produkter Jeg sparte masse på å bestille derfra! Fra ebay: Ritefit PUPPIA harness Og sist men ikke minst så gikk jeg amok på Borjes og bestilte alt jeg egentlig hadde tenkt å spare inntil videre + alle lekene jeg egentlig ikke trenger + litt til! Vannvittig billig! http://webshop.borjes-tingsryd.se : 4 ruller bæsjeposer - TIL 20 KR SAMLET!flåttfjernerpulver som stopper blod om man er uheldig med kloklippørerensstor pakke dental stickslærhalsbånd - TIL 29 KR!fløyte - 12 kr!gris ^^elefant aktiviseringspyramide kylling-tau-leke to myke kasteringer to konger til 24 kr stykk gummiring kampleke, stor (15 kr!!) kampleke liten, 2 stk kampleke 4 knuters frisbee kampleke gummiball i tau 5 adressehylser til halsbåndennå et refleksskjerf - kostet bare 24 kr!selvklebende bandasjesår/potesalveennå en kardeen hundehånddukto valpeskåler 0,4 lklesrulle Og alt dette ble slett ikke dyrt! Jeg synes det var gull verdt å få kjøpt inn litt ulike leker til en billig penge, så får det heller være om de slites ut litt raskere, jeg vil nemlig lære valpen å leke med mange ulike leker, kommer til å legge stor vekt på lekutvikling Og enda skal jeg bestille noe mer før valpen kommer... Hehehe.. Av viktige ting jeg kommer på i farten så mangler jeg langline, gjerne noen apporter/dummies, target stick, lengre bånd og en masse tyggebein... Har allerede en bestillingsplan klar på canis, hehe. Så ja, mine feriepenger + pengene jeg tjener i ferien (jobber i hele sommer) går mye til hund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Nok en gang ble det kjøpt inn 100 BGB karabinkroker, o-ringer i 2 forskjellige størrelsen og 100 av hver størrelse. Litt mer paracord og enda mer skal bestilles fra USA i kveld eller i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Treningskobbel fra PsychoLynx! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Nettopp mottatt: Ballholder: Svarte lateks-strikk til Emeric: Venter på: 4 rosa klikkere: Kong i 4 varianter: Alt kjøpt på Ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Ble nysgjerrig på den Börjes Tingsfryd-butikken, men nettbutikklinken fungerer ikke hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Sist kjøpte ; 4 liters antiskli metallskål Apportbukk (tre) Div ører/haler/lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Ble nysgjerrig på den Börjes Tingsfryd-butikken, men nettbutikklinken fungerer ikke hos meg. Prøv denne: http://webshop.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra Hva er ballholder for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Hva er ballholder for noe? Er en holder man fester i bukselinningen e.l som holder ballen fast. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Prøv denne: http://webshop.borje...servlet/us_pyra Åtgärden kunde inte utföras. Så nei, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 (endret) 9 stk røde valpekonger 9 stk tauleker En pakke med 12 valpebånd (til småvalper, for å se forskjell på dem ) Alt på Ebay Også kjøpte vi denne i Sverige http://www.rusta.se/..._p75601316.html Bikkjene elsker den! Red: Kjøpte denne og http://www.rusta.se/sparlina_10m_orange_p75601375.html Endret 12. Juli 2012 av Trym&Tuva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Bruk alt for mye penger på bgb kroker, O-ringer og masse masse paracord, men nå er heldigvis lageret fullt opp for en stund når alt dette kommer, eller det vil si at noe mer tau skal jeg ha men ikke helt med det første trooor jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Hurrta Lifeguard halvstrup, hele 7 stk faktisk. Tyggepinner (2pk á 100stk) + en pakke med store fete tyggeben (20stk), Boksemat (husker ikke merke, 2 stk) og en kasse V&H valpefôr, 2kg levergodbiter. + bestillt inn fôr. Griselabber + grisehaler. Skulle bare ut å hente noe vi bestillte for lenge siden *host* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Åtgärden kunde inte utföras. Så nei, hehe. Har du prøvd med en annen nettleser? Lite shopping i det siste egentlig *prøveogværeflink*, men ble 4 sekker med for på levanger siden de hadde kjøp 1 få 1 tilbud, så nå har jeg mat i 4 mnd fremmover, litt godbiter, en pipeball og en ny kong med snor i ettersom den første havna i et tre, men den nye rota jeg vekk før jeg fikk brukt den.. Husker jeg monterte snoren og siden har jeg ikke sett den. Æsj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 C kjøpte 2 sekker med TOTW laks og 3 med Bison igår + en sekk Nutra Nuggets kattemat. Også fikk vi med endel förprøver på Bozita våtför til katt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginostaff Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 9 stk røde valpekonger 9 stk tauleker En pakke med 12 valpebånd (til småvalper, for å se forskjell på dem ) Alt på Ebay Også kjøpte vi denne i Sverige http://www.rusta.se/..._p75601316.html Bikkjene elsker den! Red: Kjøpte denne og http://www.rusta.se/..._p75601375.html skal du ha valper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 skal du ha valper? Ja, i Februar/Mars-ish Greit å være tidlig ute Og jeg håper det ikke kommer mer enn 9, siden Tuva kun har 9 pupper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginostaff Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Ja, i Februar/Mars-ish Greit å være tidlig ute Og jeg håper det ikke kommer mer enn 9, siden Tuva kun har 9 pupper å hjelpes dette blir spennende funnet hanne enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 å hjelpes dette blir spennende funnet hanne enda? Ja, men han er ikke offisiell, har måtte byttet en gang pga dårlig MH på forrige hannen og vil ikke jinxe det en gang til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginostaff Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 aha spennende! nei skjønner godt at du ikke vil jinxe denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 14. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2012 Innimellom er denne tråden nesten litt sånn "hva du ikke visste du trengte til hunden før nå" 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts