Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Vi er ENDELIG hjemme..

Sto opp kl 3 inatt og var avgårde med halv 6 båten fra Os.

Med kun Santos i bilen, siden en var gravid og en uten pels, hehe :)

Han begynte turen med og kaste opp, som vanlig, han blir bilsyk.

Og når vi kome frem og inn i hallen så han ikke ut :S Våt og ja så ut som en slask, hehe :))

Men litt tørking og børsting så var han god som ny :)

Det var 4 valper, 1 i hver klasse, så det var jo litt spennende.

Santos var i 4-6 mnd, og som eneste hannhund i den klassen vant han jo klassen sin, hehe.

Inn i ringen mot en 8mnd gammel hannhund og vant jaggu beste hannhund :jump:

Søsteren hans ble 2. beste tispe, så da skulle vi møte en 8mnd gammel tispe i BIR/BIM valp.

Og jaggu tok han BIR :bananas: :bananas: :bananas: :bananas:

Det var så kanon morro, hehe, og en kjempeflott start på hans utstillingskarriere :jump:

Han gikk godt, han sto godt, ja han gjorde strengt tatt alt riktig :w00t:

Helt til han kom til gruppen stakkars, da var han sliten og lei, men det gjør ikke noe. Vi er strålende fornøyd likevel :jump:

Kritikk:

Utmerket type, 5mnd

mg prop

Vakkert utrykk

God pigmenter, saksebitt

Fin benstilling

Beveger med fine steg.

Fin hvit farge, god pelskvalitet.

En valp med karisma

Særdeles lovende

:bananas: :bananas:

• Like 8
Skrevet

My ble BIR + BIR Veteran, Tjalfe BIM. Hannhundcertet gikk til sønnen til My, Jølle og tispecertet gikk til vår egen Pingo som dermed ble NUCH :-))) Er vel sånt man kaller "å ta rent bord"? :P

• Like 8
Skrevet

Vi var og kikka på lydigheten i dag og kan vel skryte litt av pappaen til Monti, Dream som fikk 288 poeng og vant i elite. :) Måtte alle genene hans (og helst alt han kan også) videreføres til barna.. :D

• Like 4
Skrevet

Gratulerer så mye alle sammen!

Slenger inn egne resultater i denne tråden jeg, da vår spesial også var på vestlandet ;)

Ace ble BIM av 9 flatvalper på sitt siste valpeshow, veldig fornøyd :D

Aris ble BIR og BIS3. Dette er 3 utstillingen på rad i regi av samme klubb med eksakt samme resultat. Så nå er vi omdøpt til evig 3'er ;)

Jeg ble BIS - BestbursdagInShow, mange klemmer og noen presanger ringside - koselig :ahappy:

• Like 6
Skrevet

Jeg stilte Toki for min mor (det var en første gang for meg) det endte med blått på gunn av jeg stresset både hunden og meg i skyende :sweat:

Mayra fikk sitt første Cert og ble BIM på Ølen, Endelig :D

• Like 1
Skrevet

Jeg vet om noooooen på sonen som er veeeeeldig fornøyd i dag!!!!! Hun skal fortelle om det selv...

Ellers så fikk jeg oppgaven med å stille staffe på bord.... det sier seg selv at det ikke gir særlig bra, fysjameg!

Guest Lilli22
Skrevet

Idag fikk Aron 2 beste hannhund med cert =) Er stor fornøyd med dagen og stolt over gutten som er så flink! =)

Skrevet

Ellers så fikk jeg oppgaven med å stille staffe på bord.... det sier seg selv at det ikke gir særlig bra, fysjameg!

På bordet, igjen? :o Nå begynner jeg å lure om dette er vanlig på staff altså!

I dag ble Risk BIR valp, Belle ble BIR valp og BIG valp og Era ble 3. beste tispe med CERT! :jump:

Wow, gratulerer :D Så gøy at alle slår til da!

• Like 1