Crush Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Skrevet 5. Februar 2012 Ja, ene ulempen med boxeren er at de er så sabla glade. Og min yngste er så glad at han ødelegger halen sin. Helt ytterst har han fått et sår, og jeg får det ikke til å gro. Tips anyone?? Siter
Irenen Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Skrevet 5. Februar 2012 Sålenge såret ikke er betent og trenger noe videre behandling, kan du prøve å bare beskytte det med en tom dorull som festes skikkelig. Ser litt teit ut, men det fungerer for noen hunder Siter
Crush Skrevet 9. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Hehe Kaja, skal nok mer til enn en bandasje for å fikse dette Tom dorull er prøvd, dem ble spist av rimelig kjapt. Har brukt kompress med sportstape, og den holder ca ei uke i slengen, spørs litt hva som skjer i heimen. Neste blir vel besøk på en rørbutikk tenker jeg! Siter
:)Kine Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Jeg bruker aloe vera for å få sår til å gro raskere. Det fungerer veldig bra på den ene hunden min. Hos veterinæren min selger de "aloe vera gelly", du kan jo høre om de har noe lignende hos din veterinær? Evt bare bruke aloe-vera-plante. Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Hageslange eller litt tjukkere bøyelig rør av et slag? Siter
Maja&Twinki Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Sliter selv med sår på halen på Frk.Propellhale. Jeg prøver hvert hvert år (hun er nå 7 år) å smøre haletuppen når det begynner bli vinter for å forhindre at haletuppen blir tørr. Vi sliter mest når det er vekselvis kaldt ute og varmt inne, eller vått ute og varmt inne. Jeg har også prøvd diverse tapinger på halen, men det henger ikke på eller hun biter det av. Så mitt råd er å prøve være forut Men sår på haletuppen er drit å få, ser ut som det har vært krig i leiligheten Vi har også innført strengt sitteregime før vi skal ha på bånd for å ut og når vi kommer inn da hun er fæl til å slå halen når hun snurrer rundt og rundt i ivrigheten sin Siter
Recommended Posts