bea Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Åpner en bildetråd hvor jeg kan bilde-spamme uhemmet. Starter med dagen i dag 30 januar 2011 CarmeLita 5 mnd jobber hardt for å trekke opp Shanie og Danny OG VI ER I GANG! På meg holder det bare med ett blikk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shetalks Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Nydelige samojeder du har. Nesten så jeg kjenner at jeg savner den vi hadde for mange mange år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Haha, jeg liker trynene på samojedene når de viker unna den lille fjotten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Ja hun er mega plagsom og smiskete... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 31. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Ser ut som Carmelita har både Danny og Shanie snurret rundt "lillefingeren" og nå fant jeg ut hvem du er også bea, kjenner igjen hundene hyggelig med fler relativt lokale her på sonen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Ja hun er mega plagsom og smiskete... Kjenner igjen den, du! Minien her kjører hard plageåndstil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 31. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Hei Snøfrost men de lekre Huskyene Shetalks, En gang samojed alltid samojed.. Legger ved en youtube link Hvor alle kan se a samojeden Ikke bare er trekkhund..men sangstjerne, entertainer og komiker! og "bad dog" ♥ SAMOJED ♥ LOL LOL og LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 "Leo, let's go!" "Oooooooooooooooooooooo" *ler så jeg griner* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 2. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Herlige CarmeLita og gode kosete samojeder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts