minimoo Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Whops, leste ikke alt før jeg spurte Takk! Hvertfall veldig lekker. Tror minsten vil ha et sånt. Hurtta sitt har blitt for lite, så vi må ha nytt. Siter
Cloudberry Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Vi er veldig fornøyde med disse iallefall 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Fleece inni er greit, eller, skulle helst hatt annet stoff der og, men det er vanskelig å få i både pose og sekk. For inni vises det iallefall ikke Synes de nye så ganske kule ut da, så blir vel ett slikt ett tenker jeg. Mente ikke å kuppe tråden med dekken-mas altså! Doco/doko, aldri hørt om uansett Siter
Cloudberry Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Haha, det går helt fint du Siter
Missy- Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Skrevet 5. Februar 2012 Jeg er rimelig sikker på at det var dere jeg så ved Nidarø i dag Siter
Cloudberry Skrevet 7. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2012 Jeg er rimelig sikker på at det var dere jeg så ved Nidarø i dag Så ikke denne før nå, men det kan hende det ja Vi gikk rundt der på søndag også, fint for meg å gå flatt og pent og pyntelig pga bekkenløsning. Tror jeg ville visst det hvis det fantes flere mops + pinscher-komboer i byen, så om det var ei sort mopsetøtte og ei pinschertøtte, så var det oss ja Siter
Recommended Posts