Zera Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 På tide at Zera får sin egen tråd her også Zera kommer fra Synnfjell kennel, som for tiden er lokalisert på Dokka, og hennes fulle navn er Synnfjell´s Cool Cute Zera by AnLu. Moren hennes heter Lill´charm-tollers Luna Torbrook og faren hennes er Tollergrenda´s Indian Chawa Anton. Zera ble født 01.07.11 og har to søstre og tre brødre. Hun var den nest største valpen i kullet sitt, bare broren var større Zera elsker å leke med ballen sin, sove på klærne vi slenger fra oss på gulvet, tygge i stykker lekene sine, leke med hundevennene sine og spise tyggiser i veikanten. Hun skal primært være familiehund, men vi prøver å være med på det som skjer med Trøndertollerne, og kanskje det blir litt spor og agility i fremtiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaffe Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Nyyyyydelig! Hatt en selv, døde dessverre for noen år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 28. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Takk:) Her kommer litt flere bilder Lille valpen Er jeg ikke søt? Hun har tollerstillingen inne 3mnd 4mnd 5mnd 6mnd Blir skikkelig spam dette her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Gosh så nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Søteste og tøffeste Zera 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Tollere er så vakre! Og din var ikke noe unntak, nydlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Tollere Nydelig frøken! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Fine Zera Vi må ha en playdate igjen snart. Kan ikke du begynne med geocaching, så kan vi gå på skattejakt Har hun fått løpetid enda eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Så skjønn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 29. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 Fine Zera Vi må ha en playdate igjen snart. Kan ikke du begynne med geocaching, så kan vi gå på skattejakt Har hun fått løpetid enda eller? Hehe, har faktisk signet up, men ikke prøvd enda Nope, ikke enda, men kommer vel kanskje i løpet av februar. Da er hun jo 7 mnd og det var da mamman hennes fikk sin første Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 29. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 Fikk lastet opp et par bilder til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 Fiiine Zera Noen bilder fra idag her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 Så fin hun er. Du må ikke være beskjeden. Vi liker mange bilder og enda fler 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LadyBird86 Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 ååå så mange fine, herlig bilder av en nydelig hund! :heart: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2012 Søta Ligger hun i snøen på det ene bildet?? Casper hadde dødd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 1. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2012 Søta Ligger hun i snøen på det ene bildet?? Casper hadde dødd! Jupp, ligger i snøen støtt og stadig hu Kjente henne på magen mens vi var ute sammen på mandag, og hun var god og varm Neida, han må bare ha på seg kjeledress og potesokker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 2. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 flere bilder av Zera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Missy- Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Søte Zera! Men skinnet kan bedra, hun er jaggu tøff og Tøffere enn Mir iallfall.. hehe 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Hvordan gikk det på valpeshow? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 5. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Hvordan gikk det på valpeshow? Syns det gikk over all forventning Hadde fullt fokus på meg hele tiden, og var flink til å stille seg opp. Så hun ble BIR (best av 2 ), og det var gøy. Fikk ikke plassering i gruppen da (var 7 hunder med der). Men ser jo på filmen at hun ikke løper "bra", men jeg likte fokuset hennes fordet Hun var nok sliten etter 5 t venting og miljøtrening Syns hun klarte seg veldig bra i hele settingen og. Var jo mye lyder og folk og barn og hunder. Mange hunder som satt og bjeffet ol, men hun ga ikke fra seg et eneste bjeff. Bare beholdt roen, og observerte Veldig fornøyd med henne i dag <3 Var en alaskan malamute der også, som hun først trodde var Kodak og ble veldig intr i Men hun skjønte det ikke var han etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 30. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 På tide med litt bildespam av Zera Sitt vante nysgjerrige jeg Meg og Zera på toller-treff med trøndertollerne Bindt fast til et tre for første gang Slapper av ute på trappa Hodebilde Så noen bilder fra søndagstur Noen tok seg en mer eller mindre frivillig svømme-tur (den første i sitt liv) Ball ball ball ball ball Avslutter med en posering på krakken 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Ligner på Phoebe.. Med andre ord, heeelt nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Hun er utrolig vakker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Nå har Zera rundet året, og har blitt en veldig fin toller synes jeg Hun er nok av den mer kraftige typen, og ei ganske stor, men kompakt tispe (Passer meg fint ) Hadde henne med meg på jobb, var på befaring i Nord-trøndelag, bildene som følger er fra den turen Fremme på første lokalitet Zera sier hun liker seg der Men det var litt varmt så hun måtte rulle seg i alle små myrhull og bekker hun fant På en annen lokalitet var det høyt vegetasjonssjikt Også var det heldigvis en bekk også Fine Zerasningen min Hjelper meg å artsbestemme et gress Kan jo ikke alltid være like fotogen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts