bea Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2012 SKODILLA Selv ville jeg hatt "tyggis"skoa---- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 slemt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 slemt! Hahaha! Gitt alderen til mange her inne så vil jeg tro at det er faktisk en del som ikke tar denne på strak arm. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kefir Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Haha, minner Hva skulle man gjort uten kulepennen da vi var nødt til å surre kassett-tapen. Haha, ja kulepenn/blyant var uunværlig i blant (er jeg gammel når jeg husker slikt? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Haha, ja kulepenn/blyant var uunværlig i blant (er jeg gammel når jeg husker slikt? ) Neineinei, jeg husker det også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Neineinei, jeg husker det også! Jeg og husker det også ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Nei, synes ikke det. Neineinei, jeg husker det også! Puh, det var enda godt *pakke bort rullatoren* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Haha, ja kulepenn/blyant var uunværlig i blant (er jeg gammel når jeg husker slikt? ) Jeg er egentlig mest glad for at jeg husker at jeg husker det, jeg... 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Jeg er egentlig mest glad for at jeg husker at jeg husker det, jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Jeg er egentlig mest glad for at jeg husker at jeg husker det, jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Haha, ja kulepenn/blyant var uunværlig i blant (er jeg gammel når jeg husker slikt? ) Jeg er 21 og vet veldig godt sammenhengen Skal vise den der til min lillebror... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 27. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Jeg er 21 og vet veldig godt sammenhengen Skal vise den der til min lillebror... Jeg er også 21 og husker det også godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Hva med "lagre"-ikonet da, i Word og slikt? DET er det nok ikke mange som er klar over hva er! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M. Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Jeg er 17år (soon-to-be 18) og jeg tok kasseten og kulepennen lett Man føler seg aldri gammel når minnene om Disneyklassikerne dukker opp i tide og utide Hva med "lagre"-ikonet da, i Word og slikt? DET er det nok ikke mange som er klar over hva er! Haha, husker vi fikk sånne disketter på barneskolen når vi skulle ha hjemmeoppgave med pc, må si jeg foretrekker memorystick anytime! Alt for lett å leke for mye med den skyvegreia på toppen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kefir Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M. Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 So true Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Hahaha! Gitt alderen til mange her inne så vil jeg tro at det er faktisk en del som ikke tar denne på strak arm. Jeg husker det! Men jeg brukte de gule pennene eller rett sort blyanter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 På kanten, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kefir Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 På kanten, eller? Jeg er tydeligvis ikke skitten nok i sinnet, for jeg så ikke noe "dirty" i noen av bildene før jeg så ordentlig etter 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Jeg er tydeligvis ikke skitten nok i sinnet, for jeg så ikke noe "dirty" i noen av bildene før jeg så ordentlig etter Du er ikke mann 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts