Gå til innhold
Hundesonen.no

Referat fra hundeavlsdebatten i november


soelvd
 Share

Recommended Posts

Jeg var der, og det var en bra debatt, men dessverre for lite tid. Jeg syntes også at NKK's representant kanskje var litt flink til å snakke seg bort fra det aktuelle spørsmålet av og til, svarte unnvikende, men det er jo forståelig, i og med hun sikkert ikke kunne uttale bastante meninger på vegne av hele NKK.

Det var en bra debatt, men det er MANGE ting som fortsatt kunne vært debattert mye mer utdypende.

Jeg synes den ene kommentaren til Martine Lund Ziener var bra, når hun kommenterte hvordan man reagerer på forskjellige raser. Kommer det en fransk eller engelsk bulldog inn på veterinærkontoret som puster og peser og grynter, er det normalt, og ingen reagerer på det. Men hadde det kommet inn en schæfer eller annen rase med den typen pusting, så hadde man jo reagert med en gang, for det er jo absolutt ikke normalt. Hvor mye har blitt "normalt" for oss, hva er det vi ikke reagerer på lenger fordi "de bare er sånn"?

Ellers har jeg ikke så mye kommentarer til noe, det var mange engasjerte mennesker der, det var flott å se engasjementet til folk, og jeg håper det opprettholdes på hjemmebane også, så man faktisk kan få gjort noe med de tingene som burde gjøres noe med. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes alt tråd med referat og kommentarer. Søk på Debatt NVH eller noe sånt. :) Blir for styrete å leite opp med tlf.

Dette referatet ble jo lagt ut for noen dager siden, var derfor jeg linket til det. Men takk for opplysningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...