Kristiin Skrevet 6. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2015 420kr nå frem til den 17. Sent from my iPhone using Tapatalk Oj, tror kaanskje jeg må droppe det til den prisen er ikke så my ekstra å rutte med som student Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 6. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2015 420kr nå frem til den 17. Sent from my iPhone using Tapatalk Oj, tror kaanskje jeg må droppe det til den prisen er ikke så my ekstra å rutte med som student Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 6. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2015 Oj, tror kaanskje jeg må droppe det til den prisen er ikke så my ekstra å rutte med som student Ser den.. Det var 350kr frem til den 1. Da Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 6. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2015 Ser den.. Det var 350kr frem til den 1. Da Sent from my iPhone using Tapatalk Kan jeg spørre hvorfor påmeldingsfristen var så tidlig? alle lp-konkurranser jeg har startet har hadd påmeld.frist 1 til 1,5 uke før Ikke helt hverdagskost med så tidlig påmeld frist til meg, så mulig jeg venter til neste stevnet igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 6. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2015 Kan jeg spørre hvorfor påmeldingsfristen var så tidlig? alle lp-konkurranser jeg har startet har hadd påmeld.frist 1 til 1,5 uke før Ikke helt hverdagskost med så tidlig påmeld frist til meg, så mulig jeg venter til neste stevnet igjen For det ble de samme som på utstillingen.. Det bare ble slik selv inne på programmet når la inn fristene for utstillingen.. Mye mulig vi er litt noob selv på programmet Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 7. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2015 For det ble de samme som på utstillingen.. Det bare ble slik selv inne på programmet når la inn fristene for utstillingen.. Mye mulig vi er litt noob selv på programmet Sent from my iPhone using Tapatalk Aha, skjønner! Men til neste gang dere skal ha lp tror jeg det blir mye flere påmeldinger med litt seinere frist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 7. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2015 Aha, skjønner! Men til neste gang dere skal ha lp tror jeg det blir mye flere påmeldinger med litt seinere frist Nå vet ikke jeg hvor mange som pleier å være på et stevne, men mange har nok fått det med seg.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 18. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2015 Norsk Rottweilerklubben sin kursplan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2016 Rapporter Share Skrevet 1. September 2016 Vi har nå en nylig etablert hundeklubb i Trondheim: "Spesialsøk Trøndelag". Informasjon om klubben og aktiviteter legges fortløpende ut på FB-siden "spesialsøk Trøndelag". Hver mandag leier vi hundehallen på Lade hele dagen, sammen med NKKU-Trøndelag. Medlemmer av NKKU får da trene gratis, mens alle andre enten må betale sesongkort eller drop-in (siste mellom kl 17 og 20). De som har lyst til å titte innom for å se hva vi driver med kan også ta turen mellom kl 17 og 20. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. September 2016 Rapporter Share Skrevet 20. September 2016 Et par plasser ledig på smellerkurs til helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2017 Grunnkurs smeller arrangeres helgen 3.februar til 5.februar. Påmelding via Doglife. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2017 http://www.lotta-fra-brakmakergata.com/news/spesialsok-trondelag/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 Fra og med fredag 12.mai blir det smeller-trening i regi av Spesialsøk Trøndelag. Treningene blir fredager i Doglifes treningshall på Øysand, fra kl 18 til kl 21. Treningene annonseres i forkant på facebook-siden til spesialsøk Trøndelag. Drop-in-pris på kr 100 for medlemmer av klubben, og kr 120 for ikke.medlemmer. Betaling per vipps eller kontant ved oppmøte. Det forutsettes minimum introkurs/grunnkurs i smeller, nosework eller spesialsøk for å kunne delta. Ta med egne smeller-bokser og duplikater. Baner, smeller-kasser med mer finnes i hallen. Ta med vann til hunden(e). (Ikke vann i hallen). Alle hunder skal luftes godt før trening i hallen, tisper med løpetid SKAL bruke tispetruse og oppholde seg/trene kun i anvist del av hall. Hvis spørsmål ta gjerne kontakt med UT via mail ([email protected]). Velkommen til et trivelig treningsmiljø og hyggelige treninger sammen med oss i "smeller-gjengen" i spesialsøk Trøndelag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 23. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2017 Nidaros BHK arrangerer Ferdselsprøve og utholdenhetsprøve 14.juni 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2017 Uoffisiell konkurranse Trondheimsområdet, for de som vil prøve hunden sin i smeller. I løpet av sommeren vil vi arrangere 4 konkurransekvelder med en av øvelsene i klasse 1 per kveld. 9.juni starter vi og begynner med Romsøk som inngår som øvelse 3 i Smeller klasse-1 øvelsene. Hunden får presentert en lukt (smeller) og skal i løpet av angitt tid finne fire duplikater gjemt i et rom. Rommet beskrives i regelverk, se link. Konkurranseavgift: 100 kr per konkurransekveld. Påmelding via mail for hver konkurransekveld: [email protected]http://www.smeller.no/images/pdf/regelverk/Regelverk-hundesporten-Smeller-kl.-I-ver.-3.0.1-19.02.2017.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. August 2017 Rapporter Share Skrevet 6. August 2017 https://www.facebook.com/events/1908946316050103/?acontext={"source"%3A4%2C"action_history"%3A"null"}&source=4&action_history=null Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. November 2017 Rapporter Share Skrevet 7. November 2017 For den som vil lære mer om hund og hundeadferd. https://www.facebook.com/events/230011430868749/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seibbo Skrevet 10. Januar 2020 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2020 Hei! Er det aktive medlemmer i Trondheim nå om dagen, og treffes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts