Carro92 Skrevet 3. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Noen som vet disse prisene på parkeringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Det er parkometere der, så prisen avhenger av hvor lang tid du "kjøper" når du kommer på morgenen. Gjetter på kanskje 15-20 pr time, og så er det sånn 70-80,- for hele dagen... Mener at det sto på hjemmesiden til Exporama, men fant det ikke nå, dessverre. Det er så rart å skulle på utstilling i morgen, men ikke ha noen hund som "må" gjøres ferdig i kveld.. Til og med litt sen møtetid, så man behøver ikke engang stå opp "før fuglene"... Snodig.. Men likevel er jeg spent, da - har de vanlige utstillingsnervene! Susanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Jeg gleder meg som en liten unge til i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Jeg må huske på å kjøre til Hellerud og ikke Leto i morra 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Kos dere i morgen! Jeg skal på søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Er det dobbeltposting når man har 12 timer mellom postene? Edit: OK, 10, da. Veier fram og tilbake om jeg skal stille Mackenzie for Ulf Bråthen i morgen. Søstera har fått både rødt og blått av ham... Har aldri fått blått før på henne og har ikke lyst til å bryte den trenden, heller... Hun har ett cert og hun trenger ett "småcert" til, men jeg tror sjansene er store neste lørdag. (Og i tilfelle det ikke er underforstått, så stiller jeg egentlig med tanke på å oppnå tittel - er ikke den som stiller bare for å stille) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Ehm.. Mayah hadde bestemt seg for å få løpetid hun, også har hun fluer på hjernen for tiden, så vi står over desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Jeg kommer og kikker i morgen rop ut om dere ser meg! Jeg kommer med lillebror på 4,5 år. Må bli hundevant må skjønne. En blond jente og en blond guttunge på tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts