idaemiliee Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Nop, eksiterer ikke på min wordfeud Men på vanlige innstillinger på telefonen din? Ikke i wordfeud, men generelle innstillinger. Siter
IdaC Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 trykk på menyknappen så instilinger? Siter
Synnikken Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Men på vanlige innstillinger på telefonen din? Ikke i wordfeud, men generelle innstillinger. Nop. argh! teite iphone + wordfeud! Siter
Peers Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Nop. argh! teite iphone + wordfeud! Jeg har også iPhone. Du må gå på "Innstillinger" på telefonen, deretter "Varsling". Wordfeud skal ligge i listen der Siter
Raksha Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Bytter på å tape og vinne jeg, vinner noen og gruses totalt nestegang. Om det er jeg som blir dårligere eller andre som blir bedre skal jeg ikke si noe om. Men hei, jeg leder mot Tegrisen Siter
Bananen Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Bytter på å tape og vinne jeg, vinner noen og gruses totalt nestegang. Om det er jeg som blir dårligere eller andre som blir bedre skal jeg ikke si noe om. Men hei, jeg leder mot Tegrisen Og du har allikevel ikke svart mot meg på 24 timer! Gogo! Siter
Raksha Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Og du har allikevel ikke svart mot meg på 24 timer! Gogo! ynsjyll! Har svart nå? Jeg vant! Over tegrisen! Første og sikkert siste gang. (så later man som jeg ikke blir most av en haug med andre) Siter
Bikipile Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Jeg heter EDirgni, bare å legge meg til. Jeg er elendig Siter
Synnikken Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Hvis noen føler de alltid taper? Legg til meg 90% sjanse for å vinne da! 1 Siter
Heidi og Kalizi Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Heidiler og vil gjerne ha noen å spille mot.. Siter
xxx12345 Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Ligger masse brukernavn her nå - bare å invitere Jeg må forøvrig nesten gjenta at jeg ikke spiller på random oppsett.. Siter
AnnikenK Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Tapte mot Monica igjen *hmpf* Skikkelig treig omgang med kun konsonanter på slutten. Nå skal jeg prøve å slå Line Også kan jeg jo legge til at jeg heller ikke liker random oppsett 1 Siter
Wanderlust Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Tapte mot Monica igjen *hmpf* Skikkelig treig omgang med kun konsonanter på slutten. Nå skal jeg prøve å slå Line Også kan jeg jo legge til at jeg heller ikke liker random oppsett Skikkelig treig start med kun konsonanter, men så tok det seg opp Siter
AnnikenK Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Skikkelig treig start med kun konsonanter, men så tok det seg opp Hadde vært mye enklere om de kom jevnt fordelt utover i spillet Siter
Marthe Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Tenk hvis noen hadde giddet å lage ei liste med brukernavn (og sonenbrukernavn) her Siter
Wanderlust Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 arlatindra SoppenCamilla! JeanetteOH teapig monicato! sarabsteine supertonje enits26 anettebuind idaemell paranoidparrot bøllefrøken mushi1234 Kaostrio lolapagola juliesta ExtraAction ch.evensen. Tyranniken akita85 kathrinegu Fløan Pusetut Banandama akita85 Katzara Snjeet Krutsi malinck whiteveso moccasjokka toffogfarlig! Bee_123 Havregrynsgrøt Palmas2010 bluebell_123 AnnChristin86 Europiiia soelvd SanneUllteppe! KZSH kristinhoyem her l.addams EDirgni Håper jeg fikk med de fleste Edit: Gadd ikke å få med hvilket brukernavn de er på sonen i tillegg. Men de fleste sier seg jo også selv 1 Siter
Synnikken Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 arlatindra SoppenCamilla! JeanetteOH teapig monicato! sarabsteine supertonje enits26 anettebuind idaemell paranoidparrot bøllefrøken mushi1234 Kaostrio lolapagola juliesta ExtraAction ch.evensen. Tyranniken akita85 kathrinegu Fløan Pusetut Banandama akita85 Katzara Snjeet Krutsi malinck whiteveso moccasjokka toffogfarlig! Bee_123 Havregrynsgrøt Palmas2010 bluebell_123 AnnChristin86 Europiiia soelvd SanneUllteppe! KZSH kristinhoyem her l.addams EDirgni Håper jeg fikk med de fleste Edit: Gadd ikke å få med hvilket brukernavn de er på sonen i tillegg. Men de fleste sier seg jo også selv og Synnikken! Siter
Raksha Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Jeg og liker best normalt oppsett. Men sier ja til alle, men jeg er periodevis skrekkelig treg. Siter
Hermes Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Jeg og liker best normalt oppsett. Men sier ja til alle, men jeg er periodevis skrekkelig treg. Ditto. Siter
Marthe Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 arlatindra SoppenCamilla! JeanetteOH teapig monicato! sarabsteine supertonje enits26 anettebuind idaemell paranoidparrot bøllefrøken mushi1234 Kaostrio lolapagola juliesta ExtraAction ch.evensen. Tyranniken akita85 kathrinegu Fløan Pusetut Banandama akita85 Katzara Snjeet Krutsi malinck whiteveso moccasjokka toffogfarlig! Bee_123 Havregrynsgrøt Palmas2010 bluebell_123 AnnChristin86 Europiiia soelvd SanneUllteppe! KZSH kristinhoyem her l.addams EDirgni Håper jeg fikk med de fleste Edit: Gadd ikke å få med hvilket brukernavn de er på sonen i tillegg. Men de fleste sier seg jo også selv :flowers: :flowers: :D og Synnikken! Da må du kopiere hele listen, og tilføre deg selv *streng* 1 Siter
Bananen Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Bananadama, ikke Banandama. Men flinkisklinkis! Siter
Marthe Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Bananadama, ikke Banandama. Men flinkisklinkis! *Se innlegget over ditt* *ler* Siter
Bananen Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 *Se innlegget over ditt* *ler* Jeg står på lista. Bare feilskrevet på den, damen. Skjønner? Edit. Tror kanskje du så det lell! Siter
Marthe Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Jeg står på lista. Bare feilskrevet på den, damen. Skjønner? Edit. Tror kanskje du så det lell! Ja, men da må du kopiere listen, endre feilen og poste den på ny Husker dere ikke alle de "hvilken hunderase har duuuu?" trådene? Slik må dere gjøre det *oppgitt* 1 Siter
Bananen Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Jammen. Kan du gjøre det for meg? Er på ipoden, serru! Og i senga. Siter
Recommended Posts